excess007 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

"Je bent nu klaar, ruim je spulletjes netjes op en geniet van je nieuwe modificatie!"

haha heerlijk!:lol:
Iets wat ik meestal pas doe nadat ik t resultaat heb bekeken:lol:
(maargoed ik weet bij mezelf ook nooit zeker of het in 1 keer goed isStick Out Tongue)

Maar verder een hele mooie how to!Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
Ziet er uit als een duidelijk "How to". Mooi hoor! Big Grin En nogmaals respect voor het zelf uitvoeren van zo'n klus! :mrgreen:

Overigens: als je je wijzers een andere kleur zou willen geven, dan is dit ook een zeer bruikbare handleiding. Moet je alleen de andere LEDs (de origineel rode) vervangen, en een andere kleur wijzers zien te scoren. Op die manier zou je bv blauwe wijzers kunnen maken à la de Golf R (V).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
volgende die aan de beurt is: klimatronic

Die heeft nu zeker blauwe achtergrondverlichting, of niet? Ga je die wit maken? Ga je nog "inverten" (of hoe heet dat eigenlijk?), dus dat de symbolen verlicht zijn en de achtergrond juist niet? Dat laatste zou helemaal geweldig staan, denk ik...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Die heeft nu zeker blauwe achtergrondverlichting, of niet? Ga je die wit maken? Ga je nog "inverten" (of hoe heet dat eigenlijk?), dus dat de symbolen verlicht zijn en de achtergrond juist niet? Dat laatste zou helemaal geweldig staan, denk ik...

Klopt dat is blauw en ja ook wit :) ik had er al over nagedacht om te inverten bij m'n tellerklok aangezien het niet zo moeilijk is maar ik ga het eerst eens op mijn klima proberen... Enige nadeel was dat je het overdag minder goed zag zonder verlichting Had ik ergens gelezen, maar dat moet ik nog eens bekijken
 
net besloten om toch niet te gaan inverteren. Niet omdat het te moeilijk fzo gaat worden want het is gwn een kwestie van een folie-tje er af te halen en andersom te plaatsen maar eerder om deze reden:

ik vind het niet zo heel mooi en dus ga ik gwn voor wit in mijn klima.
Al 3 ledjes gedaan, toen wat gegeten en aan de laatste 3 ga ik nu beginnen ^^ resultaat post ik straks of morge ;)
 
net klaar met de climatronic!!!! whoehoe Stick Out Tongue
nu nog wachten tot het donker wordt en daarna post ik een totaal plaatje ;)
en voor de geïnteresseerde: ik heb de how-to al naar maik gestuurd ;)
 
net besloten om toch niet te gaan inverteren. Niet omdat het te moeilijk fzo gaat worden want het is gwn een kwestie van een folie-tje er af te halen en andersom te plaatsen maar eerder om deze reden:

ik vind het niet zo heel mooi en dus ga ik gwn voor wit in mijn klima.
Al 3 ledjes gedaan, toen wat gegeten en aan de laatste 3 ga ik nu beginnen ^^ resultaat post ik straks of morge ;)

Ik moet zeggen dat dat er ook heel strak uit ziet, maar wordt dat wat dan zwart moet zijn ook echt zwart of paarsachtig?
 
net klaar met de climatronic!!!! whoehoe Stick Out Tongue
nu nog wachten tot het donker wordt en daarna post ik een totaal plaatje ;)
en voor de geïnteresseerde: ik heb de how-to al naar maik gestuurd ;)

Ontvangen, wacht nog even een avond foto af. Voor de geinteresseerde; de how to zal van het weekend online komen. Nu eerst die van GewoonJan Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!