excess007 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Dat zijn alweer twee handige tips, excess007 en Gewoonjan! Die houd ik zeker in gedachten!
Hoeveel ik nodig heb, weet ik nu nog niet: mijn Polo kan ik pas/al maandag ophalen...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vandaag nog eventjes 2 kleine aanpassingen:
nummerplaathouder achter vervangen door een zwarte reclameloos model (op de grond ligt de vorige)
04042012013.jpg

en mijn schroefjes vanvoor bij mijn drl vervangen door platte inox schroefjes en deze zwart gespoten (aangezien de vorige nogal uitstaken en begonnen te roesten :roll: )
04042012014.jpg


04042012015.jpg
 
vandaag us-modules geÎnstalleerd. het heeft wel wat langer geduurd als normaal maar ik heb het dan ook via een schakelaartje gedaan :) aangezien ik het vooral voor de shoots ga doen...
ook mijn middenconsole heb ik iets of wat veranderd.
Foto's komen er zo snel mogelijk aan
 
Netjes hoor! Maar waarom op die positie ingebouwd? en niet originele schakelaar gehaald??
Ik heb schakelaars gemaakt in je middenconsole waar je 12volt adapter ligt.
Chromen lijstjes zien er netjes uit! Bij je airco/verwarming knoppen ziet er ook netjes uit!
Mis je het rode detail niet bij je radio ;)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
nah niet echt Stick Out Tongue vond het wat johnny-achtig Stick Out Tongue ik wou het ook eerst met een originele schakelaar doen ma ik vond niet direct een juiste ervoor. En ik kan deze nog altijd wisselen :) heeft de originele ook 3 aansluitingen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!