excess007 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

ja
2 van 600 op 1250mm
1 van 300 op 1270mm
en nog 1 van 610 op 1000mm
rolletjes toch? Stick Out Tongue
hier nog wat foto's van de dag na mijn 5-stappenplan (aangezien het al donker was toen ik klaar was)
16032012008f.jpg


16032012007.jpg

thumbs up Big Grin
 
Ziet er prachtig uit! mijn auto is door vorige eigenaar echt zwaar mishandeld als je ziet hoe enorm veel waskrassen er in mijn lak zijn als de zon er op schijnt(ik was hem zelf altijd met de hand zelfs in de winter) . Ik ga het wel laten doen denk ik en niet zelf doen, denk dat jij ongeveer aan 300 euro zit? met poliermachine en producten enzo samen? Voor 325 kan ik hem volledig laten behandelen bij een prof en zoiets moet op zich maar 1 keer als je hem zelf voor de rest goed verzorgt...
 
Ik breng mijn Polo binnenkort weer naar Emiel10 toe :) Dan mag hij vrolijk een dagje poetsen en aan het eind van de dag krijg ik de Polo terug zonder waskrassen en weer helemaal blinkend Big Grin
 
aangezien ik gisteren nog niet met alles klaar was kon ik vandaag de foto's pas posten :)
Het is echt heel geslaagd (al zeg ik het zelf) Stick Out Tongue
de voorkant (2 rode lijntjes op mijn spiegels):
sam0765d.jpg


van dichtbij:
sam0775a.jpg


Logo achterklep:
sam0774wz.jpg


totaalshoot binnen:
sam0768v.jpg


stuur:
sam0770v.jpg


middenconsole+radio:
sam0771y.jpg


middenstuk:
sam0772a.jpg


raambediening:
sam0767q.jpg
 
dank je :) ben er wel eventjes mee bezig geweest maar al bij al viel het wel mee :) spiegels en logo samen is maar een half uurtje werk dus... en men stuur was ook maar een 10min werk.. De rest was wel wat langer Stick Out Tongue
Maar ik ben er blij mee :) ik dacht dat het moeilijker ging zijn
 
Goed bezig geweest, met zeer mooi resultaat! Big Grin
Leuk ook al die rode details! :razz:
Wel één vraagje: is dat rode lijntje op de portieren aan de binnenzijde ook gewrapt? Of is dat iets anders?
Oh, en nog een vraagje: waar heb je de folie gehaald?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Bedankt voor al de reacties :) leuk dat jullie het ook mooi vinden!


Goed bezig geweest, met zeer mooi resultaat! Big Grin
Leuk ook al die rode details! :razz:
Wel één vraagje: is dat rode lijntje op de portieren aan de binnenzijde ook gewrapt? Of is dat iets anders?
Oh, en nog een vraagje: waar heb je de folie gehaald?

Rood lijntje is nog iets anders :)
de folie komt hiervan http://www.benl.ebay.be:80/itm/ws/e...tem=120771676054&ssPageName=ADME:L:OU:BE:1123
is heel goed van prijs en toch nog goed van kwaliteit vind ik... Kan je ook verschillende maten bij bestellen. Ik had het op een donderdagavond besteld en had ze al dinsdag in huis :)

groetjes Bart
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!