excess007 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

@ibifaHo Je kan vanuit de motor bij de besturderskant onder je ruitenvloeistof tank door, velg demonteren, afdekkap demonteren torx T20 dacht ik... en dan zit er voor het schanier van je deur een gat met daarin een prop plastic/schuim die je eruit kan halen kabel erdoor en daarna weer terug plaatsen, dan kom je uit achter je bekleding bij de hendel van je motorkap...
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
@ibifaHo Je kan vanuit de motor bij de besturderskant onder je ruitenvloeistof tank door, velg demonteren, afdekkap demonteren torx T20 dacht ik... en dan zit er voor het schanier van je deur een gat met daarin een prop plastic/schuim die je eruit kan halen kabel erdoor en daarna weer terug plaatsen, dan kom je uit achter je bekleding bij de hendel van je motorkap...
Hmm ideaal! Morgen eens bekijken thx. Stick Out Tongue
 
Beste mensen,
met trots mag ik jullie meedelen dat mijn "geheim" projectje gelukt is Big Grin
Vanaf 5min geleden heb ik namelijk geen lelijk blauw/rood maar in mijn tellerklok!
Nee mensen het is classy wit geworden^^
Jullie krijgen zo dadelijk al een sneak
maar een foto in het donker post ik pas na het weekend aangezien ik het nogal druk ga hebben.
Ohja en voor de geïnteresseerde: Foto's voor een how-to zijn gemaakt ;)

hier de sneak:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf! :)
Welke smd leds zijn het? 0402,0603 of 0804?

En hoe groot is de kans dat je een teller afwijking hebt, ivm verkeerd terugplaatsen van de naalden?
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!