excess007 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Ik moet zeggen dat dat er ook heel strak uit ziet, maar wordt dat wat dan zwart moet zijn ook echt zwart of paarsachtig?
Zoals je op de foto ziet, zo is het geinvert (zwart-wit dus) zwarter krijg je hem niet. (is trouwens mijn foto niet hoor)
maar een totaalplaatje zou ongeveer dit opleveren
http://lh6.ggpht.com/_RvjPUN1bDfA/S6Z8vPcLHlI/AAAAAAAAACw/LQmSKKkm_Ps/s640/DSC03979.JPG
ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik vind het maar lelijk zo... Dan vind ik het wit dat ik nu heb vele mooier!
en aangezien je het overdag ook bijna niet gaat zien moet je het nog bedraden zodat het overdag ook brand.
Het is allemaal mogelijk en ik weet ook hoe, maar ik vind persoonlijk het wit geslaagd en dus ga ik het zo ook houden :)
 
Je bent weer goed bezig, begrijp! Big Grin Respect, man! Ik begrijp dat je niet gaat inverten, dat ziet er toch minder mooi uit dan het klinkt op die foto.
Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat, met name ook in het donker ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dat ziet er echt erg goed uit! :grin:

Is je radio toevallig nog om te draaien (inverten)? Sommige radio's hebben die functie af-fabriek. Dan is echt alles passend...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
hier het totaalbeeldje met de radio die invert is.

zoals je ziet is de radio veel feller als de rest dus nu ben ik aan het twijfelen of ik de radio terug maak zoals het was of dat ik alles ga inverten en rood ga maken maar dan moet ik er weer voor zorgen dat het ook brand als mijn lichten niet aanstaan :/
wat denken jullie?
 
Dan betaal je al meer als 400 euro voor een groot onderhoud(+nieuwe kabels trekken voor achterruitrijlicht dat stuk was)
hebben ze er voor een of andere reden de zekering van de blazer van de airco eruit gehaald en geen nieuwe ingestoken :-x goe bezig!!!
 
deze morge dan maar eens snel terug gereden. Ze hebben er gratis een zekering ingestoken + foutcode gereset want de klima begon te flikkeren...
het was precies wel tegen hun goesting ma ze hebben het toch maar gedaan :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!