Even voorstellen: mieppii's crosspolo

Beste mensen van het forum. Even voorstellen. Ik ben michel, 25 en woon in de buurt van tiel.. Nou 3 weken terug men vorige liefde verkocht de zwarte ibiza 6j met rode rhs zoals sommige hem misschien kennen van meetings ofzo..
3fa78e96b9db5d601ef87d658d6301c8.jpg
.

na een knappe tijd zoeken en veel bedrijven afgegaan te zijn geweest uitgekomen op een polo cross 9n3 1.9 tdi. Het is kwa leeftijd een stapje terug maar vanwege de kelderende waarde van de 1.2 tdi vanwege einde lease contracten en een geintresseerde in mijn auto snel kunnen verkopen. En daarbij dat leeftijd me niks intresseerd hebben we toch maar een polo gekocht. Ik wou geen standaard ding. Dus is het een polo cross geworden met schuif kantel, cruise control en privacy glass. Ik hou geen enkele auto orgineel dus hij word vanzelf dikker en dikker. (in mijn ogen :) ) andere wielen zitten er inmiddels op samen met de schroefset en Gti gril zit er ook op. en heb nog zat andere updates Big Grin nou genoeg gelult wat fotos in bone stock uitvoering op het zwarte vw embleem na.
7e92150cd77980ba76b8aec8a45e09e9.jpg
,
6b6b079da3a41a6b17d3b7e86afa122a.jpg
meer fotos komen op het project topic achtig gedeelte.

Greetzz [emoji4]
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
Beste kijkeraars :)

Na een kleine voorstelling van mezelf. hier wat betere fotos van men daily! Heb nog zat plannen iig!

Hoe die erbij stond toen ik hem net had:

2711fe49465b07f834fbbb6e490affcc.jpg


En binnen 3 weken ziet die er zo uit:
599223aa6f5634180f634bac73697a67.jpg

0e933613f02ad04139c9742953e6c99f.jpg


Dit waren men eerste fotos met een spiegelreflex camera dus zal binnenkort nog wel betere maken. Stay tuned! [emoji1]
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera en Smets
Bedankt jongens! Vorige week een verse apk op gekomen. Nu net ruitenwissertjes gewisseld. Alleen ben druk aant zoeken naar polo gti koplampen en een achterspoiler van een gti of cup edition.. wat vinden jullie beter staan op een cross?
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
Jaa vind zelf ok een gti spoiler iets netter staan. En de kans is groot door de haaienvinnetjes bij de cup dat die niet bij de dakdragers passen kwa looks.. tog maar is zoeken :)
 
Vw  crosspolo  1.9 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!