Eibach prokit

Toevallig niet iemand met het verlaagde sportonderstel die er eibach veren onder heeft gezet en nu z'n sport onderstel veren wil verkopen? Stick Out Tongue
Voor een handgeschakelde 1.0 tsi
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Dag

Ik heb een complete set 6C gti sportselect onderstel gevonden. En ik wil dit op m’n polo 6R 1.2 2010 plaatsen. Echter ik kan en wil niet het sport select aansluiten. Heb begrepen dat de auto dan 15mm lager is. Maar wat merk ik in het rijden?
 
Vw  Polo 6R Team  1.2 CGPA 
Dag

Ik heb een complete set 6C gti sportselect onderstel gevonden. En ik wil dit op m’n polo 6R 1.2 2010 plaatsen. Echter ik kan en wil niet het sport select aansluiten. Heb begrepen dat de auto dan 15mm lager is. Maar wat merk ik in het rijden?
Ik zou deze set niet onder jouw Polo monteren. Het komt onder een Polo 6C GTI vandaan, die heeft andere aslasten dan jouw Polo 1.2 3 cil. 70PK. Sportselect kan je sowieso niet aansluiten, deze set is imo gewoon niet geschikt voor jouw Polo.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!