Eibach prokit

Rij met iemand mee die het heeft. Zo heb ik het ook gedaan. Je moet weten hoe het rijdt voordat je het laat monteren. Ik vond het prima te doen.
Ja dat zou idd het beste zijn maar ik kan zelf niemand die dat heeft vandaar dat ik via het forum info probeert in te winnen voordat ik eraan begint en het toch tegenvalt
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ja dat zou idd het beste zijn maar ik kan zelf niemand die dat heeft vandaar dat ik via het forum info probeert in te winnen voordat ik eraan begint en het toch tegenvalt

Er is hier vast wel iemand waar je een rondje mee mag rijden
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Laat even weten wat jou ervaring zijn na de proefrit
Gereden met de GTI van @Robster die staat op Eibach Pro. Wat rijdt het heerlijk zeg. Precies goed voor de sportieve rijder. En als ik geen kleine had, zou ik niet twijfelen. Maar helaas, het is in mijn ogen te stug vergeleken met origineel. Voor mij houdt het dus hier op.
 
Gereden met de GTI van @Robster die staat op Eibach Pro. Wat rijdt het heerlijk zeg. Precies goed voor de sportieve rijder. En als ik geen kleine had, zou ik niet twijfelen. Maar helaas, het is in mijn ogen te stug vergeleken met origineel. Voor mij houdt het dus hier op.
nog geswitched tussen de onderstel instellingen ook?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nou ja, het is niet alleen een kwestie van wat je gewend bent, maar ook van wat je prettig vindt. Ook dat kan zeer verschillen per individu. Daarom is het enige zinnige antwoord op de vraag of het niet te stug is en je niet teveel comfort verliest, dan ook idd: probeer het uit
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ben jij een sportieve rijder? en wat ben je aan voorgangers gewend? waren die ook verlaagd?
Wel een paar keer een verlaagde auto gehad waarvan ik toch wel problemen had het aanlopen in de wielkasten en ook dat in de woonwijk waar. Ik wel eens moet zijn een drempel leg met paaltjes aan de zijkant waar je dus alleen recht overheen kan met als gevolg buitenmantel katalysator doormidden gesleten
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Wel een paar keer een verlaagde auto gehad waarvan ik toch wel problemen had het aanlopen in de wielkasten en ook dat in de woonwijk waar. Ik wel eens moet zijn een drempel leg met paaltjes aan de zijkant waar je dus alleen recht overheen kan met als gevolg buitenmantel katalysator doormidden gesleten
aha naja zo extreeeem laag word die nmiet
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Die zaten toch ook onder de auto van degene waar je ze van kocht? icm verlaging?
Klopt was een GTI en die van mij is een een gewone 1.0 ik weet niet of deze velgen anders vallen onder mijn auto als onder een GTI dat de stand van de assen zeg maar anders staan?
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!