Eibach prokit

Iemand misschien in de buurt van Utrecht met een polo aw Icm met een Eibach prokit
Zodat ik misschien eens een rondje zou kunnen meerijden om te ervaren hoe het is
Om met een verlaagde polo te rijden
Ik hoor het graag

Gr peter
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ik heb sinds kort Eibach Prokit en spacers. Aanlopen doet ie niet. Ook niet met 4 volwassen mensen in de auto. Drempels raakt de onderkant niet.
Mijn mening: Ziet er echt dik uit vooral met de spacers. Achterkant vind ik net een centimeterje te laag. Hij rijd echt een stuk stuger. Vooral de achterkant stuitert echt. Voor heb ik alleen last van die klappen als je Te hard over een gleuf in de weg rijd of iets dergelijks. Eerlijk gezegd zit ik wel te twijfelen om ze eronder uit te halen. Of ik moet gewoon wennen gezien ik luchtvering gewend ben.
 
Volkswagen  POLO (AW)  2.0 GTI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Ik vond het bij mijn Skoda's altijd stug maar goed te doen (op een enkele klapper na). Maar die waren ronduit (te) week stock. De GTI is daarmee vergeleken al stock lekker stug, zelfs in de normale stand. Dus deze ervaring verbaast me niets en sterkt me in mijn beslissing het nu niet te doen. Denk dat het ook persoonlijk is en mede afhankelijk van hoeveel waarde je hecht aan de looks. Vind je dat erg belangrijk, dan neem je misschien wat meer ongerief voor lief.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Het criterium waarover het hier gaat, is niet of je al dan niet drempels raakt (dat gebeurt idd niet met zo'n set), maar in hoeverre het resterend comfort nog acceptabel wordt geacht.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Als je echt voor goede looks met een goede wegligging wilt gaan moet je gewoon een KW schroefset kopen. Kost wat, maar dan kan je alles naar wens instellen.
Ja, dat ik denk ook dat dat de ideale oplossing is. Maar ik vind de wegligging van de GTI eigenlijk prima, dus dat vormt voor mij geen reden. De looks boeien me te weinig om het alleen daarvoor te doen.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Als je echt voor goede looks met een goede wegligging wilt gaan moet je gewoon een KW schroefset kopen. Kost wat, maar dan kan je alles naar wens instellen.
Ik heb een KW schroefset gehad onder een Polo 6C. Voor de looks een 10 want hij is in hoogte instelbaar, wegligging ook een 10 want hij was erg stug en hoeken ging prima, maar comfort een 4 want ik vond het een stuiterbak, maar daar kan iedereen over van mening verschillen. Als je dat laatste voor lief neemt is een schroefset ideaal.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Iemand misschien in de buurt van Utrecht met een polo aw Icm met een Eibach prokit
Zodat ik misschien eens een rondje zou kunnen meerijden om te ervaren hoe het is
Om met een verlaagde polo te rijden
Ik hoor het graag

Gr peter
ik werk in de buurt van utrecht maar nu vakantie periode dus ben er maar weinig anders had het wel gelukt je even mee te laten rijden ja
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Het criterium waarover het hier gaat, is niet of je al dan niet drempels raakt (dat gebeurt idd niet met zo'n set), maar in hoeverre het resterend comfort nog acceptabel wordt geacht.
Ja daar gaat het inderdaad nog even om de looks vind ik supermooi
Maar het rijcomfort vraag ik me af met zo Eibach setje en dan zou ik eigenlijk met een zelfde type moeten meerijden met een 1.0 tsi want de GTI heeft volgens mij een instelbaar onderstel dus dat rijd zowieso al anders
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ja dat is echt niet te vergelijken. Heb meerdere keren een Polo 1.0 tsi als leenauto meegehad en die zou ik zeker verlagen vanwege de wegligging (better looks mooi meegenomen). De GTI heeft echt een heel ander, veel stugger onderstel
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Rij met Eibach pro 4,5 tot 5 cm lager. Is wel stugger en inderdaad als je te hard een kuil passeertpolo.jpg hoor je de klap net alsof je vering op zijn eind zit. Maar deze auto is nu ook niet gemaakt om lekker door een woonwijk te scheuren over drempels en klinker wegen daar ga ik gewoon rustig overheen. wegligging is zeker toegenomen en het uiterlijk daar ging het om. Met vier man heb ik nog geen problemen gehad.
 
Volkswagen  Polo GTI  2,0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Carlito
Rij met Eibach pro 4,5 tot 5 cm lager. Is wel stugger en inderdaad als je te hard een kuil passeertpolo.jpg hoor je de klap net alsof je vering op zijn eind zit. Maar deze auto is nu ook niet gemaakt om lekker door een woonwijk te scheuren over drempels en klinker wegen daar ga ik gewoon rustig overheen. wegligging is zeker toegenomen en het uiterlijk daar ging het om. Met vier man heb ik nog geen problemen gehad.
Dankjewel voor je info ik zal zowieso een beetje rustig door de woon wijken rijden maar ben dat ook zo gewent ik rij voor mijn werk altijd met een bus vol met glas daar moet je wel rustig mee rijden anders kan je vegen
maar zijn dat nou die borbet y black die onder de polo zitten
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Dankjewel voor je info ik zal zowieso een beetje rustig door de woon wijken rijden maar ben dat ook zo gewent ik rij voor mijn werk altijd met een bus vol met glas daar moet je wel rustig mee rijden anders kan je vegen
maar zijn dat nou die borbet y black die onder de polo zitten
Nee dit zijn gewoon de 18 inch Brescia maar dan hoogglans zwart gespoten.
 
Volkswagen  Polo GTI  2,0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Hoe zit het met het dynamische onderstel (Select Plus geloof ik) op een Highline, als ik mijn auto verlaag met zo een Eibach Pro Kit en het onderstel op Normal zet, zou dat dan nog ongeveer zo comfortabel rijden?
Verschil tussen de Sport en Normal stand is aanzienlijk namelijk.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!