Eibach prokit

Carlito

Actief lid
337
83
36
Even een vraag aan de mensen met een polo aw
Die hun auto hebben verlaagd met een Eibach prokit
Kunnen jullie twee volwassen mensen
Meenemen achter in de polo
Zonder dat je problemen krijgt met aanlopen
En kan je met twee man achterin nog normaal over drempel heen
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Even een vraag aan de mensen met een polo aw
Die hun auto hebben verlaagd met een Eibach prokit
Kunnen jullie twee volwassen mensen
Meenemen achter in de polo
Zonder dat je problemen krijgt met aanlopen
En kan je met twee man achterin nog normaal over drempel heen
Dit heb ik je in een eerdere post ook al verteld. ja dit kan
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Bezint voor je begint...! Ik heb ze er ook onder gehad, na twee maanden eronder uit gehaald..! Heel je comfort weg , bij drempels moet je zeer voorzichtig zijn ga je toevallig iets te hard hoor je een klap alsof de auto niet verder kan veren!!!
Ja, het is mooi Om te zien, daar is alles mee gezegd!!!
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Initiald en Jay511
Bezint voor je begint...! Ik heb ze er ook onder gehad, na twee maanden eronder uit gehaald..! Heel je comfort weg , bij drempels moet je zeer voorzichtig zijn ga je toevallig iets te hard hoor je een klap alsof de auto niet verder kan veren!!!
Ja, het is mooi Om te zien, daar is alles mee gezegd!!!
1e die ik hoor dat niet tevreden is ivm comfort en eibach pro. Heb ze zelf ook steken (wel golf geen polo) en comfort is idem als standaard ophanging.

Had je eibach Pro of de Eibach Sportline? Sportline gaat lager dan pro en zal denk ik wel wat harder liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Dit heb ik je in een eerdere post ook al verteld. ja dit kan
Ja ik wil even meerdere ervaringen horen om er zeker van te zijn want ik heb van het weekend de velgen bij Snowdude op gehaald en die zijn et 40 8j en dan zou ik het wel zeker moeten weten dat ik nog iemand achterin mee kan nemen zonder de bodem op de drempels kapot te rijden of aanlopen de banden in de wielkasten
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ik haak ook ff aan, aan het overwegen of ik wil verlagen (met Eibach Pro) Ik zit niet met volwassenen maar met een baby. Als het stuitert begin ik er niet aan. Heb wel instelbaar onderstel, mocht dat iets uitmaken. Ik ga vanavond proefrijden met een auto van een forumlid met deze verlagingset. Ben benieuwd!
Ik heb zelf niet een instelbaar onderstel
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ik rijd zelf ook met eibach pro, weliswaar een 6c.. Maar ik denk (gokje) dat het niet verschilt.

Het rijdt inderdaad stugger, maar het is het wat je acceptabel vindt.

Loopt bij mij niet aan, ook met met auto vol beladen met 4 man erin.

Maar wat ik zeg, een 6c gti.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Ik haak ook ff aan, aan het overwegen of ik wil verlagen (met Eibach Pro) Ik zit niet met volwassenen maar met een baby. Als het stuitert begin ik er niet aan. Heb wel instelbaar onderstel, mocht dat iets uitmaken. Ik ga vanavond proefrijden met een auto van een forumlid met deze verlagingset. Ben benieuwd!
,
Ik haak ook ff aan, aan het overwegen of ik wil verlagen (met Eibach Pro) Ik zit niet met volwassenen maar met een baby. Als het stuitert begin ik er niet aan. Heb wel instelbaar onderstel, mocht dat iets uitmaken. Ik ga vanavond proefrijden met een auto van een forumlid met deze verlagingset. Ben benieuwd!
Laat even weten wat jou ervaring zijn na de proefrit
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Bezint voor je begint...! Ik heb ze er ook onder gehad, na twee maanden eronder uit gehaald..! Heel je comfort weg , bij drempels moet je zeer voorzichtig zijn ga je toevallig iets te hard hoor je een klap alsof de auto niet verder kan veren!!!
Ja, het is mooi Om te zien, daar is alles mee gezegd!!!
Je bent de enige die er negatief over is op het hele forum rijd er 10 man rond met deze set. het is maar hoe je er mee om gaat. ik rij al 12 jaar verlaagde auto's en ben er gewoon aan gewend. je kan dan idd niet meer met 30/40.50 over een drempel knallen nee, maar dat is logisch
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: gabrielseinen
Ik vind het een geweldige verbetering in wegligging en bochtenwerk. Ik heb 2,5-4mm door h&r en deze is stugger dan eibach. Het ziet er beter uit EN (persoonlijk) vind ik het comfortabel genoeg. Even met de drempels niet vol gas zoals je gewend bent maar je hoeft niet met 5km/u schuin eroverheen hoor maak je niet druk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Ik vind het een geweldige verbetering in wegligging en bochtenwerk. Ik heb 2,5-4mm door h&r en deze is stugger dan eibach. Het ziet er beter uit EN (persoonlijk) vind ik het comfortabel genoeg. Even met de drempels niet vol gas zoals je gewend bent maar je hoeft niet met 5km/u schuin eroverheen hoor maak je niet druk.

Je moet gewoon niet met 50 over een drempel rijden. Dan is het prima.
Neem aan dat mensen die op dit forum zitten sowieso “zuiniger” zijn op hun auto en dit dus niet doen.
Ik vond het erg weinig inleveren op het comfort (hier wel DCC).
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Je moet gewoon niet met 50 over een drempel rijden. Dan is het prima.
Neem aan dat mensen die op dit forum zitten sowieso “zuiniger” zijn op hun auto en dit dus niet doen.
Ik vond het erg weinig inleveren op het comfort (hier wel DCC).
Hiereen standaard 6R zonder sportonderstel. Vond het enorm meevallen met de verwachtingen die ik had.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Bezint voor je begint...! Ik heb ze er ook onder gehad, na twee maanden eronder uit gehaald..! Heel je comfort weg , bij drempels moet je zeer voorzichtig zijn ga je toevallig iets te hard hoor je een klap alsof de auto niet verder kan veren!!!
Ja, het is mooi Om te zien, daar is alles mee gezegd!!!
Die hebben bij jou zeker vergeten de Eibach Kit te monteren en je zonder veren laten rondrijden want dit heb ik nou nog nooit gehoord over verlaging met alleen veren.
Zonder dollen. Het is centimeterwerk, een Eibach Kit is 2,5 cm voor en 3 cm achter. Lijkt mij niet dat het zo erg is als dat je beschrijft... Denk dat er iets is foutgegaan bij de montage.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik had bij mijn Fabia's met Eibach ook last van de klappen die @Robgti beschrijft. Gemonteerd door resp. de onvolprezen Antera en een gespecialiseerd bedrijf.
Hoewel een groot nadeel, vond ik dat niet opwegen tegen de veel betere driveability. De stugheid/het comfort was wat mij betreft prima.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik heb mijn eibach pro kit ook er weer onder vandaan gehaald. Bij glad wegdek of langzaam rijden is het allemaal prima. Maar als je bij hogere snelheden dikke richels in de weg heb of kuilen had ik ook die klappen. Ik heb gelijktijdig nieuwe dempers gemonteerd dus daar lag het niet aan. Ja het comfort van de eibach pro kit is acceptabel. Maar in mijn ogen dus echt wel aanzienlijk minder. Je moet gewoon bij iemand proefrijden en proberen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Rij met iemand mee die het heeft. Zo heb ik het ook gedaan. Je moet weten hoe het rijdt voordat je het laat monteren. Ik vond het prima te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!