Eibach prokit

Bij een niet-GTI zonder dynamisch onderstel zou ik het zeker overwegen omdat ik de verbeterde wegligging op zou vinden wegen tegen wat minder comfort
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Bij een niet-GTI zonder dynamisch onderstel zou ik het zeker overwegen omdat ik de verbeterde wegligging op zou vinden wegen tegen wat minder comfort
Daarom heb ik ook maar de knoop doorgehakt omdat jij ook al aangaf dat je paar keer een gewone 1.0 tsi had meegehad en dat de wegligging een heel stuk slechter is als bij de GTI
Ik heb de keuze gemaakt voor de prokit ipv sportline binnenkort zet mark hem eronder
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Ik heb ook de prokit onder mijn auto zitten. De wegligging is echt een stuk beter vooral in de bochten. Minder een schommel bak.
Ik merkte het vooral in het hard optrekken en schakelen dan schommelde de auto toch echt. Dat is nu totaal niet meer.

Qua conform merk je wel een beetje verschil (alleen kut wegen) maar totaal niet storend. In een tsi 1.0 zou ik het aanraden. Ik heb ook in een GTI gereden daar zou ik het persoonlijk niet doen.

Mocht iemand willen proefrijden omgeving Purmerend :) DM
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk (VAGtechniek 135pk) 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito en Rosinfield
Ik heb ook de prokit onder mijn auto zitten. De wegligging is echt een stuk beter vooral in de bochten. Minder een schommel bak.
Ik merkte het vooral in het hard optrekken en schakelen dan schommelde de auto toch echt. Dat is nu totaal niet meer.

Qua conform merk je wel een beetje verschil (alleen kut wegen) maar totaal niet storend. In een tsi 1.0 zou ik het aanraden. Ik heb ook in een GTI gereden daar zou ik het persoonlijk niet doen.

Mocht iemand willen proefrijden omgeving Purmerend :) DM
Heb je ook foto's vanje auto ben benieuwd met die prokit
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Dynamisch onderstel werkt nauwelijks meer!!! Zet je hem op normaal dan sorteert het geen effect meer!!! Heb Eibach gehad maar eronderuit gehaald!
komt hij weer met z'n geklaag en praat iedereen paniek aan. precies zoals een paar post eerder hier. zo'n set is niet gemaakt om door een woonwijk te scheuren. ik rij al jaren met verlaagde auto's en een ieder die daar niet mee om kan gaan roept dit soort dingen.

in een woonwijk moet je voorzichtiger zijn op de drempels idd. maar het stukje scheuren en weg ligging gaan zeker omhoog met een pro of sportline kit
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
@Carlito een GTI is ook een stuk zwaarder dan een 1.0 TSI. Het verschil met een handbak 1.0 en een GTI is wel 200 kg. Ik kan me zo voorstellen dat dit extra gewicht ook (negatieve) impact heeft op de verlagingsveren.
daar is rekening mee gehouden, en geef je aan bij het bestellen. onder welk type en met welk type motor deze komt ivm met asbelastingen enzo
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
daar is rekening mee gehouden, en geef je aan bij het bestellen. onder welk type en met welk type motor deze komt ivm met asbelastingen enzo
heb al een week of drie geleden een afspraak gemaakt voor een prokit eronder te laten zetten bij tcl maar die heeft vakantie nu gaat de set er over twee weken eronder ben zelf benieuwd naar het eindresultaat
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!