Discover Media navigatie update 7-11-2019

Duurt wel lang voor de Discover Media aan de beurt is... :rolleyes: Wel jammer dat ze geen contract/deal gesloten hebben met Google of TomTom voor gebruik van actuele kaartdata verkeersinfo. Blijf me verbazen over de adviezen die de navigatie soms geeft, 'Incidenten op..." en niets te zien op moment dat je er bent... Kan het zo moeilijk zijn, als TomTom het kan als Google Maps het kan...

FM aan :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Duurt wel lang voor de Discover Media aan de beurt is... :rolleyes: Wel jammer dat ze geen contract/deal gesloten hebben met Google of TomTom voor gebruik van actuele kaartdata verkeersinfo. Blijf me verbazen over de adviezen die de navigatie soms geeft, 'Incidenten op..." en niets te zien op moment dat je er bent... Kan het zo moeilijk zijn, als TomTom het kan als Google Maps het kan...
precies hierom gebruik ik google maps in combinatie met apple carplay, er klopt idd geen klote van die aanwijzingen omdat het allemaal niet actueel is. althans er zit een vertraging in ja, en dan maakt hij een nieuwe route waar het ongeluk misschien allang is opgelost
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Via Hotspot gaat het via Google en krijg je online verkeersinformatie in beeld IPV via TMC. Ook je kaart laat zien waar er files zijn, rode gekleurd is file etc. Maar de kaart zelf blijft wel Here Maps behouden helaas en niet Google ook als is die verbonden met via je Hotspot. Maar de verkeersinformatie is wel up to date via Hotspot. Het is idd wachten op het uitrollen van de update voor de kaart. En eens Apple carplay of Android auto werkt beter..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Valt mij op dat voor de Discovery Pro een update beschikbaar is van Update: Datum : 7-11-20 :rolleyes:...
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Verdrietig
Waarderingen: Agaam
Zie deze informatie nu staan, of stond die er aldoor al.
Unfortunately, due to technical reasons the download of the software is currently disabled but it will be available again soon. In the meantime, map updates can be downloaded manually. Available bundles for your vehicle are listed below.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Als ik kijk staan de Discover Media updates (nieuwe MIB2) nog steeds op november 2019. Voor Discover Pro en Discover Media MIB 1 zijn al een tijdje de nieuwste updates te downloaden.
Via de software Discovercare is de nieuwe versie gewoon binnen te halen, maar ik zie dat de website het nog niet heeft.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en Cruz
Thanks voor het melden, ben nu ook bezig maar duurt best lang het d.l.
Laat mijn laptop aanstaan en zie het wel.. Ben bnwd of de wijzigingen rondom mijn woonplaats zijn doorgevoerd..
En anders heb ik altijd nog Google Maps altijd up to date :)
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Agaam
Thanks voor het melden, ben nu ook bezig maar duurt best lang het d.l.
Laat mijn laptop aanstaan en zie het wel.. Ben bnwd of de wijzigingen rondom mijn woonplaats zijn doorgevoerd..
En anders heb ik altijd nog Google Maps altijd up to date :)
Nou waarom weet ik niet, maar krijg constant deze error, jullie ook denk ik.
 

Bijlagen

  • 20200715_215417.jpg
    20200715_215417.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 28
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Dat is mooi, zal ik ook proberen.

Kun jij een foto maken welke navigatie versie je nu hebt vanuit het menu uit je auto?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Dat is mooi, zal ik ook proberen.

Kun jij een foto maken welke navigatie versie je nu hebt vanuit het menu uit je auto?
In de auto en versie gecontroleerd toch de zelfde versie 1430, vreemd omdat hij op de site aangeeft nieuwe versie.
maar ja morgen maar verder zoeken.
 
Volkswagen  Volkswagen Polo AW Highline 1.0 TSI 95 PK Chuning 140 Pk 240 Nm  1.0 TSI | 70kw 
Daar was ik al bang voor ik zag namelijk in de temp file het bestand met dezelfde versie naam als die van november 2019.
Maar wel vreemd dat het programma idd aangeeft nwe kaart beschikbaar..
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Gekke is dat voor de Polo, India/Chili wel is geupdate 10-06-2020, alle andere landen/regio's nog steeds niet.

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: WiZZiEJP en Agaam
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!