Discover Media navigatie update 7-11-2019

Hoewel ik mezelf niet a-technisch vind lukt het mij niet om de nieuwste versie werkend te krijgen.
Ik heb diverse methoden geprobeerd.
1. downloaden van de vw website uitpakken en kopiëren.
2. downloaden van de vw website en uitpakken naar de SD
3. via de software DiscoverCare v1.0.4

Ik krijg bij het uitvoeren van de software geen foutmelding en uiteindelijk heb ik het mapje "maps" op de SD kaart met de bestanden.
Toch pakt de auto unit hem niet.
Ik blijf onderstaande meldingen krijgen.

Heeft iemand een tip?
Het gaat om een Polo 6C met ik denk een Discover Media, wellicht kan iemand dat bevestigen vanaf de slechte foto.
IMG-51411.jpg IMG-5373.jpg IMG-5372.jpg

Aan de SD kaart kan het niet liggen, ik heb een Sandisk Extreme Pro gebruikt van de hoogste klasse.
Ik heb nog de originele kaart met werkende mappen, maar deze durf ik niet te wissen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
Bij mijn 6C werkte een Sandisk Extreme Pro kaartje ook niet. Daarna de originele kaar gewist en de nieuwe software erop gezet. Direct zonder problemen kon ik gaan touren.

Volgens mij zit er in de 6C de Gen2 versie van Discover Media.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 110pk 
ik ben nu ook bezig met een poging update te draaien.
heb gewoon het kaartje gebruikt die er uit kwam.
moet lukken.
hoelang duurt dit geintje?
hij is al ff aan het downloaden:rolleyes:15767071543625046082847389966647.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Heeft iemand hier enige connecties met VW en/of weet of er op korte termijn weer eens een navigatie update komt voor de Discover-serie?
Online is de laatste versie nog steeds van "7-11-19 ", het duurt nu wel erg lang voor men weer eens een update plaatst. Afgelopen jaren haalde ik toch vaak 2 update gemiddeld binnen. Met die fijne 100 km/u regeling zou het fijn zijn dat de navigatie dit ook meepakt in berekeningen ;).
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Heeft iemand hier enige connecties met VW en/of weet of er op korte termijn weer eens een navigatie update komt voor de Discover-serie?
Online is de laatste versie nog steeds van "7-11-19 ", het duurt nu wel erg lang voor men weer eens een update plaatst. Afgelopen jaren haalde ik toch vaak 2 update gemiddeld binnen. Met die fijne 100 km/u regeling zou het fijn zijn dat de navigatie dit ook meepakt in berekeningen ;).
Goed punt.. misschien vanwege corona dit zulke projecten stil liggen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Heeft iemand hier enige connecties met VW en/of weet of er op korte termijn weer eens een navigatie update komt voor de Discover-serie?
Online is de laatste versie nog steeds van "7-11-19 ", het duurt nu wel erg lang voor men weer eens een update plaatst. Afgelopen jaren haalde ik toch vaak 2 update gemiddeld binnen. Met die fijne 100 km/u regeling zou het fijn zijn dat de navigatie dit ook meepakt in berekeningen ;).
Ik gebruik nog altijd Google maps, deze vind ik in mijn ogen toch echt de beste routes en eventuele alternatieve routes hebben. meestal komt er iedere 6-8 maanden een update uit vanuit VW
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
Duurt wel lang voor de Discover Media aan de beurt is... :rolleyes: Wel jammer dat ze geen contract/deal gesloten hebben met Google of TomTom voor gebruik van actuele kaartdata verkeersinfo. Blijf me verbazen over de adviezen die de navigatie soms geeft, 'Incidenten op..." en niets te zien op moment dat je er bent... Kan het zo moeilijk zijn, als TomTom het kan als Google Maps het kan...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!