deMercer :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Heb inmiddels de winterwielen ook compleet binnen:
- BBS-velgen van de Polo 9N3 CrossPolo (17" 7,5J), en dan licht-anthraciet gepoedercoat
- Dunlop SP Winter Sport 3D in de maat 215/40R17

Omdat een plaatje meer zegt dan woorden:

2012-09-25 Winterwielen.jpg

Ben alleen bang dat ik dit mooier vind gaan staan dan de (huidige) set zomerwielen ... :oops:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
echt een mooi wagen man!!

ik zou hem zelf ook wel in het wit willen hebben en dan met hoogglans zwartdak + spiegels Big Grin DIK!!

wanneer ga je die wintervelgen er onder doen? ik zat te denken november...haal ik me 15 inch Tomasson Wintervelgen uit de schuur en laat ze er onder monteren (als ik ze november monteer dan is het net een half jaar dat ze onder mijn auto zitten dan bespaar ik me 17 inch velgen weer een beetje
 
Dank voor het compliment!

De winterwielen komen er onder zodra het nodig is, oftewel als de temperatuur structureel onder de 7 graden Celsius komt. Heb de afgelopen jaren niet zulke heel goede ervaringen met het wisselen obv de kalender.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Na het wassen van de auto kon ik me niet inhouden, en moest toch echt even van de winterwielen "proeven". Gaat straks erg mooi staan!
2012-10-02 Winterwielen proeven.jpg

Daarnaast ook nog bezig geweest met iets anders. Is nog niet helemaal klaar, maar hier alvast een teaser:
2012-10-02 Deels gepimpt dashboardkastje - Teaser.jpg
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!