deMercer :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Ghehe, heb laatst in het zwarte monster van PoloDave meegereden. 130Pk in een Polo was echt een gave beleving. En dan te bedenken dat jij straks 180 galloperende paarden onder de motorkap hebt! Dat wordt echt super nice! Wat duurt April eigenlijk nog lang hè?
 
... straks 180 galloperende paarden onder de motorkap hebt! Dat wordt echt super nice!
Ja, tijdens de 2 uur durende proefrit heb ik die 180 paardjes ook heel erg vaak aangesproken... waanzinnig!!!:razz:
Wat duurt April eigenlijk nog lang hè?
Eerlijk gezegd toch wel, ja ... en hoe meer tijd ik hier op het forum - en andere sites - doorbreng, hoe langer het lijkt te duren... :-(
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dank jullie wel! Big Grin

De eerste, kleine modificaties heb ik zojuist gedaan:
- de kentekenhouder achter met reclame heb ik vervangen door een zogeheten "randloze" houder
- de letters GTI heb ik verwijderd van de achterklep

Voor de rest heb ik nog plannen genoeg. Meer nieuws volgt, stay tuned ... :twisted:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Mooie wagen!

De letters Polo wel laten staan? Dat ik BlueMotion van de klep haal vind ik wel wat voor te zeggen, maar GTI? ;) Zonder gekheid, hou er wel van.. Maar ik zou ook Polo verwijderen.
 
Waarom heb je de letters GTI uberhaubt verwijderd ?

Meerdere redenen:
- lege achterklep vind ik mooier staan
- chroom op een witte auto vind ik niet mooi staan (en ja, er is nog een pakje onderweg uit Duitsland om ook de rest van het chroom aan te pakken)
- lastig mooi schoon te houden rondom de letters, wat je vooral bij een witte auto erg goed ziet
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!