deMercer :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Thanx! Big Grin
De behandeling van de lak heeft mij € 620,- (incl. BTW) gekost. Een flink bedrag, maar je lak blijft dan ook echt jaren lang echt mooi en heel eenvoudig schoon te maken/houden.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Van het weekend die ontzettend lelijke oranje lifehammers glanzend zwart gespoten. Dat ziet er stukken beter uit, al zeg ik het zelf.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
stoere gti ,ik vind jou vw logo achter wel heel gaaf ( hoe heb je dat gedaan,makkelijk te doen?)

als ik binnenkort op een meeting ben,kom ik zeker even je gti bewonderen
 
stoere gti ,ik vind jou vw logo achter wel heel gaaf ( hoe heb je dat gedaan,makkelijk te doen?)

als ik binnenkort op een meeting ben,kom ik zeker even je gti bewonderen

He, dank je wel! :grin:

Logo is gemakkelijk te doen. Hier is de handleiding voor het omwisselen van het logo in de achterklep. Tussen het demonteren van het oude en het monteren van het logo heb ik eerst het zwarte kunststof gedeelte (hoe heet dat eigenlijk?) in de kleur van mijn Polo gespoten. Spuitbus lak heb ik bij vagtechniek besteld, het logo bij RB Styling.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vandaag eindelijk (met name door de douane...) het in Amerika bestelde pakketje in huis. Direct uitgepakt en gemonteerd natuurlijk.

Inhoud:
2012-06-16 1 Inhoud pakketje.jpg

Ring contactslot en DSG paddles VOOR:
 

Bijlagen

  • 2012-06-16 2 Contact voor.jpg
    2012-06-16 2 Contact voor.jpg
    75.5 KB · Weergaven: 107
  • 2012-06-16 4 Stuur voor.jpg
    2012-06-16 4 Stuur voor.jpg
    68.7 KB · Weergaven: 103
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ring contactslot NA:
2350.jpg


DSG paddles NA:
2351.jpg
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Coole updates!! ;)
Net Batmobiel die flippers :mrgreen: (bedoel ik niet verkeerd hoor)
Stoort het niet op je tacho als je stuur recht staat en je relaxed achteruit in je stoel zit? Ik heb die flippers niet, maar ze lijken toch een pak groter dan de oem..
Slotje is echt vet, met verlichting zou nog vetter zijn (bvb dat het aangaat bij unlock en uit bij locken ;)

Grtz
 
Thanks!
Het klopt dat de flippers nu een stuk groter zijn, maar dat was ook de bedoeling ;)
Ook als het stuur recht staat, komen de flippers niet voor de meters. Geen probleem dus Big Grin

Dat met die verlichting klinkt idd als een cool idee. Nu nog ergens zien te vinden ... :twisted:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vandaag de normale kentekenplaten vervangen door luxe kentekenplaten met oplegletters. Ziet er direct weer fraaier uit! Stick Out Tongue (Al zeg ik het zelf ... :oops:)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
En weer een update: mijn TomTom zit middels een Brodit-houder en TomTom-houder (middels vaste aansluiting) aan de A-stijl gemonteerd. Is toch wel erg handig zo tov op de voorruit: hij zit nu een stuk dichterbij, met als prettige gevolgen:
- hetgeen op het scherm staat beter is te zien;
- het apparaat veel gemakkelijker is te bedienen;
- de TomTom (naar verwachting) nog beter als carkit voor de telefoon functioneert.
Foto volgt!

De beloofde foto:
2012-06-29 TomTom op A-stijl.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!