deMercer :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Het is kennelijk een dag om de DRL aan te pakken ;): naast Surfdude heb ik dat vandaag ook gedaan. Ben voor CAN-bus veilige optie gegaan, en heb gekozen voor MTEC Super White.
Daarnaast ook gelijk de mistlampen/bochtenverlichting vervangen, en wel door MTEC Diamond White.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Waarom heb je eigenlijk niet allebei of Super White of allebei Diamond White kleur lamp gemonteerd ? En dit zijn toch gloeilamp types toch ? Ik denk dat ik daar ook voor ga ik heb slechte ervaringen met die LED dingen Big Grin
 
Waarom heb je eigenlijk niet allebei of Super White of allebei Diamond White kleur lamp gemonteerd ? En dit zijn toch gloeilamp types toch ? Ik denk dat ik daar ook voor ga ik heb slechte ervaringen met die LED dingen Big Grin

las het al op SO dat de leds daar problemen gaven ;)
bij de polo werken bij de meesten de canbus drl wel en anders is het ook uit te schakelen aangezien ik zelf zonder canbus drl led rijd en de controle uit heb gezet (dus geen melding) ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Waarom heb je eigenlijk niet allebei of Super White of allebei Diamond White kleur lamp gemonteerd ?
De Super White H7/H8-lampen vind ik te veel een blauwe gloed in de reflectoren geven als ze uit staan, die hebben een veel blauwere coating dan de Diamond White. Vandaar de Diamond White H8 (en H7 voor in de koplampen, maar die moet ik er nog inzetten). Bij XenonWhite.de (daar heb ik ze allemaal gekocht) hebben ze voor DRL enkel Super White, geen Diamond White. Aangezien de DRL toch nooit gelijktijdig brandt met andere lampen, vind ik het eventuele kleurverschil niet erg.

En dit zijn toch gloeilamp types toch ? Ik denk dat ik daar ook voor ga ik heb slechte ervaringen met die LED dingen Big Grin
Klopt, zijn gewoon gloeilampen met een coating.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vandaag ook maar weer eventjes aan de auto geklust:
- verlichting voor (stads-, dim- & grootlicht) vervangen door witte(re) exemplaren
- knipperlichten voor vervangen door Philips Silver Visions
- de logo's voor (VW en GTI) vervangen door glanzend zwarte exemplaren

Zie mijn garage voor een - niet al te duidelijke :oops: - foto van het eindresultaat.
Zal binnenkort wel eens mooie(re) foto's maken!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dank! Big Grin
Vooral dat die oranje gloed bijna weg is, vind ikzelf goed staan. Had ik mijn Fiat 500 volledig chromen exemplaren, maar die gaven toch duidelijk minder licht dan de Silver Vision's van Philips. Daar krijg je dan nog wel een beetje een oranje gloed voor terug, maar die is (nu?) nog acceptabel.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vandaag de GTI naar ProTech Moergestel gebracht voor een behandeling van de lak, de velgen en het interieur. Wederom weer heel goed uitgevoerd door Antoon!

Hier een drietal foto's:

20120405nabehandelingbi.jpg


20120405nabehandelingbi.jpg


20120405nabehandelingbi.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Het komt erop neer dat ze de poriën van de lak dichtzetten, met een meerjarig superglad resultaat. Hierdoor glanst de lak meer en is het wassen van je auto veel gemakkelijker. Had het op mijn Fiat 500 ook, en het werkt echt super!

Wil je de details weten, klik dan even op de link in mijn vorige post ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
En vandaag ook het laatste chromen onderdeel vervangen: het VW-logo is nu ook glanzend zwart. De binnenkant ervan heb ik wit gespoten.

20120406zwartvwlogoacht.jpg


Met dat zonnetje erop is de verandering goed te zien Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!