Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, tijdens de 2 uur durende proefrit heb ik die 180 paardjes ook heel erg vaak aangesproken... waanzinnig!!!:razz:... straks 180 galloperende paarden onder de motorkap hebt! Dat wordt echt super nice!
Eerlijk gezegd toch wel, ja ... en hoe meer tijd ik hier op het forum - en andere sites - doorbreng, hoe langer het lijkt te duren... :-(Wat duurt April eigenlijk nog lang hè?
In hoeverre gaat die mij van mij eigenlijk op die van jou lijken?ik ben fan
...stay tuned ... :twisted:
Op een 6R GTI staat - af-fabriek - nooit Polo. Dus met het verwijderen van GTI is de achterklep nu geheel letterloos.De letters Polo wel laten staan?
Waarom heb je de letters GTI uberhaubt verwijderd ?
Uiteindelijk viel de levertijd nog best wel mee (en ja, ik had 'm ook liever direct meegenomen na bestellenhij is eindelijk binnen hoor.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.