deMercer :: 2012 Volkswagen Polo 6R

De zeer aandachtige kijker is het wellicht opgevallen dat op de foto met het proeven van mijn winterwielen de spiegelkappen opeens weer wit waren:
1516d1349186750-demercer-2012-volkswagen-polo-6r-2012-10-02-winterwielen-proeven.jpg


Ik was namelijk niet tevreden met de wrap. Ook een herkansing leverde geen resultaat naar mijn zin op. Kennelijk is de totale vorm van de spiegelkap dermate dat het lastig is om deze dusdanig te wrappen dat ik er tevreden mee ben. Wrap eraf (vandaar de witte spiegelkappen op de foto), en tijd om ze hoogglans zwart te (laten) spuiten. Zo zagen ze eruit toen ik terugkreeg van de spuiter:
2012-10-22 Gespoten spiegelkappen.jpg

En op de auto gemonteerd ziet het er dan zo uit:
2012-10-22 Gewassen - voorkant 2.jpg

In mijn ogen nu helemaal goed!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Thanks!
Ja, die schakelaar is echt een gebed zonder einde... :-( De laatste keer dat ik contact had - 1,5 week geleden - hadden ze problemen met het "lakken". Ik geef ze nog tot het einde van november, en als 'ie dan nog niet binnen is, gaan we denk ik over op plan B...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Alweer een tijdje geleden heeft Johan een schakelaar gemonteerd om de garagedeur mee te openen. Big Grin
Er zou er nog één inkomen, maar die was helaas defect. En de nieuwe laat helaas nogal lang op zich wachten... :sad:

Garagedeuropener (de een-na-rechtse schakelaar, naast die voor de stoelverwarming rechts):
2012-07-31 Garagedeuropener - zonder flits.jpg
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!