CarPlay installeren Polo 6R

Carstream kende ik niet! Keer ff proberen, kijken of ie het in de Audi doet :)
Let alleen op dat je de juiste versie pakt. Hoe goed je ook zoekt de laatste versie lijkt v2.0 maar ik heb versie v2.0.4 gevonden en die hoort op Android 10 ook te werken. Kan het niet testen want zelf zit ik op 9.
v2.0 werkte bij mij niet.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Rainesh
Hi @Rainesh,

Zie dat je Delex goed hebt kunnen helpen met het installeren van zijn carplay.
Nu heb ik sinds kort een Volkswagen Polo uit 2014 zonder navigatie en bluetooth, zou jij me kunnen vertellen wat ik moet vervangen om ook carplay in mijn auto te kunnen bouwen?

Zie dat het kan door een imitatie module te kopen maar ik geef net als Delex wel echt de voorkeur aan origineel Volkswagen.

Hoop dat je me een beetje op weg kan helpen.

Groet.
Timo
 
Volkswagen  Polo  1.0 
Hi @Rainesh,

Zie dat je Delex goed hebt kunnen helpen met het installeren van zijn carplay.
Nu heb ik sinds kort een Volkswagen Polo uit 2014 zonder navigatie en bluetooth, zou jij me kunnen vertellen wat ik moet vervangen om ook carplay in mijn auto te kunnen bouwen?

Zie dat het kan door een imitatie module te kopen maar ik geef net als Delex wel echt de voorkeur aan origineel Volkswagen.

Hoop dat je me een beetje op weg kan helpen.

Groet.
Timo

Hi,

kun je een foto sturen van je huidig systeem? Want er zal wel een en ander vervangen moeten worden bij jou.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
WhatsApp Image 2020-08-05 at 16.25.28.jpeg

Dank voor je snelle reactie, bovenstaande foto heb ik zojuist gemaakt.
Oef je zult hiervoor wel meer moeten vervangen. Je hebt een nieuw scherm + unit nodig (onderdeelnummer staat in dit topic). Daarnaast ook een gps antenne en dan kan ik alles coderen en vrijgeven voor je.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
oke duidelijk, dat betekend dat ik een nieuw scherm nodig heb, weet jij welk type ik hiervoor moet hebben? moet deze minimaal bluetooth hebben of ook navigatie? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken.

En bedoel je met de module het type: 3Q0035846A?

Heel fijn dat jij dit kan coderen en vrijgeven, als het lukt om alles bij elkaar te krijgen natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo  1.0 
oke duidelijk, dat betekend dat ik een nieuw scherm nodig heb, weet jij welk type ik hiervoor moet hebben? moet deze minimaal bluetooth hebben of ook navigatie? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken.

En bedoel je met de module het type: 3Q0035846A?

Heel fijn dat jij dit kan coderen en vrijgeven, als het lukt om alles bij elkaar te krijgen natuurlijk.
Ja dat is de juiste module, 3Q0035846A

Scherm is gewoon een Discover Media scherm met nav knop erop die je in de Polo en Golf kunt vinden etc.
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Dank voor je hulp Rainesh, ik ga op zoek naar deze onderdelen!
Mocht je nog tips hebben waar ik deze het beste vandaan zou kunnen halen, laat je weten zodra het gelukt is.
 
Volkswagen  Polo  1.0 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!