CarPlay installeren Polo 6R

Geen idee of je al voorzien bent, maar inderdaad zou ik dit soort dingen niet via Ali bestellen omdat het gewoon een downgrade is.

Ik ben vorige week voorzien van een radio van audiovolt, en ik moet zeggen dat de kwaliteit best goed is, inclusief CarPlay. Maar ik weet niet of dat is wat jij zoekt. Ging over een radio voor de Polo uit 2005.
 
Volkswagen  Polo GTD  1.9 TSI 170 PK 
Geen idee of je al voorzien bent, maar inderdaad zou ik dit soort dingen niet via Ali bestellen omdat het gewoon een downgrade is.

Ik ben vorige week voorzien van een radio van audiovolt, en ik moet zeggen dat de kwaliteit best goed is, inclusief CarPlay. Maar ik weet niet of dat is wat jij zoekt. Ging over een radio voor de Polo uit 2005.

Mijn voorkeur ligt wel echt bij een origineel vw systeem maar een rns510 systeem is zeker een goede optie als het niet lukt of te prijzig gaat worden.

Ik ben nog niet voorzien..
 
Volkswagen  Polo  1.0 
Timo je hebt ook een nieuw dashboard kastje nodig. + extra kabels om het scherm met de mib te verbinden. Het is erg veel werk als je niet al een hebt in de polo..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Dank voor je reactie @dov, goed om te weten dat mijn dashboardkastje ook vervangen dient te worden!
Ik zie dat er wel veel aangeboden worden op onderdelenlijn maar ik weet niet precies naar welk type ik moet zoeken, weet jij dit?
Timo je hebt ook een nieuw dashboard kastje nodig. + extra kabels om het scherm met de mib te verbinden. Het is erg veel werk als je niet al een hebt in de polo..
 
Volkswagen  Polo  1.0 
@Timo


Hier weer een stukje goedkoper. Kijk ook eens op ebay, zoek ff op onderdeelnummer. 6C0919603A
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ik kan je eventueel ook helpen aan een unit waarbij je geen nieuw dashboard kastje, nieuw scherm en unit hoeft te kopen.. scheelt erg veel in de kosten.. mocht je interesse hebben kan je me uiteraard een pb sturen!
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
ja is er ook, heb ik ook voor polo 6c. maar dan heb je je interne navi niet meer maar wel carplay.
Hi @dov zou jij mij hier misschien even over kunnen contacteren via pm. Heb een 6c uit 2014 en wil graag apple carplay in de auto. Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,
Yannique
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!