CarPlay installeren Polo 6R

Discover media gen 2 heeft die mogelijkheid!
gen 1 niet. jammer man.
andere radio a 1500 scoren
das een mib1 muchacho

Inmiddels weer een stap verder in het geheel... Ik heb dus een Polo 6C1 blijkbaar... Modeljaar is 2015 (wat op mijn boekjes staat)

Er zit een Composition Media Generatie 2 in.

Mn bek valt open van verbazing want bij de RDW staat ie te boek als 6R....
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Inmiddels weer een stap verder in het geheel... Ik heb dus een Polo 6C1 blijkbaar... Modeljaar is 2015 (wat op mijn boekjes staat)

Er zit een Composition Media Generatie 2 in.

Mn bek valt open van verbazing want bij de RDW staat ie te boek als 6R....
als je dit systeem hebt gaa het niet beter worden.
zou genoegen nemen met je huidige systeem
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Inmiddels weer een stap verder in het geheel... Ik heb dus een Polo 6C1 blijkbaar... Modeljaar is 2015 (wat op mijn boekjes staat)

Er zit een Composition Media Generatie 2 in.

Mn bek valt open van verbazing want bij de RDW staat ie te boek als 6R....
Je hebt een Polo 6R (dat is de model code) gebouwd van 2009-2017, 6C is het facelift type vanaf bj. 2014. Op je kenteken staat dan wel dat het model 6R is.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
als je dit systeem hebt gaa het niet beter worden.
zou genoegen nemen met je huidige systeem
Helaas zit er toch een lichtelijk stukje eigenwijsheid/drang achter om uberhaupt wat uit te vinden voor CarPlay hahaha. Ik denk dat ik toch ergens een andere navigatie wel ga kopen (ookal is het bijna 1500 euro...)

Je hebt een Polo 6R (dat is de model code) gebouwd van 2009-2017, 6C is het facelift type vanaf bj. 2014. Op je kenteken staat dan wel dat het model 6R is.
Hmm ik krijg het niet echt lekker uitgepluisd. Wat jij zegt op kenteken staat hij als 6R. Sla net het boekje open en Volkswagen zelf stempelt hem als 6C1 (Confused 2.0)
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Helaas zit er toch een lichtelijk stukje eigenwijsheid/drang achter om uberhaupt wat uit te vinden voor CarPlay hahaha. Ik denk dat ik toch ergens een andere navigatie wel ga kopen (ookal is het bijna 1500 euro...)


Hmm ik krijg het niet echt lekker uitgepluisd. Wat jij zegt op kenteken staat hij als 6R. Sla net het boekje open en Volkswagen zelf stempelt hem als 6C1 (Confused 2.0)
Waarom koop je niet een Kenwood scherm of iets dergelijks ? Heb een super scherm in me 6r zitten inc montage kosten 550 euro
 
Volkswagen  6r  1.4 86pk 
Waarom koop je niet een Kenwood scherm of iets dergelijks ? Heb een super scherm in me 6r zitten inc montage kosten 550 euro
Ik wou alles het liefst zo OEM mogelijk houden. Ik heb meer de kwelling dat ik niet echt vrede kan vinden in mn systeem in de zin van opties. Volkswagen zelf doet er ook zo laconiek over;

Ze stelde voor dat ik een sleutel kocht voor car play ( a la 300 euro). Werkte ie had ik mazzel, deed ie het niet was ik mijn geld kwijt...
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Ik wou alles het liefst zo OEM mogelijk houden. Ik heb meer de kwelling dat ik niet echt vrede kan vinden in mn systeem in de zin van opties. Volkswagen zelf doet er ook zo laconiek over;

Ze stelde voor dat ik een sleutel kocht voor car play ( a la 300 euro). Werkte ie had ik mazzel, deed ie het niet was ik mijn geld kwijt...
Raar van vw.. ik vind persoonlijk 1500 veelste veel voor een schermPie
 
Volkswagen  6r  1.4 86pk 
Raar van vw.. ik vind persoonlijk 1500 veelste veel voor een schermPie

Ja heel bizar, Waar ik dus nu mee zit is dat het volgens mij niet aan mijn scherm ligt (Discover Media Gen 2), maar wel aan mijn module.

Alhowel ik het gevoel hebt dat de opties wel ondersteund worden....
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Als je zegt dat je echt een gen2 hebt dan moet je appconnect in je auto kunnen laten installeren.
Maar wat de vw zegt vind ik echt raar (product leveren wat niet werkt).
Zijn er geen andere bedrijven die dit kunnen.
En op ali express zijn ook externe modules voor appconnect.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ja heel bizar, Waar ik dus nu mee zit is dat het volgens mij niet aan mijn scherm ligt (Discover Media Gen 2), maar wel aan mijn module.

Alhowel ik het gevoel hebt dat de opties wel ondersteund worden....
Je hebt een mib1 scherm tenzij de vorige eigenaar de moeite heeft genomen om te upgraden naar mib2. Je kan geen mib2 unit hebben en een mib1 module. Heel simpel: heb je app connect in de menu staan en maak eens een foto van je scherm
 
Volkswagen  X  X 
Discover media gen 2 heeft die mogelijkheid!
gen 1 niet. jammer man.
andere radio a 1500 scoren
Als je zegt dat je echt een gen2 hebt dan moet je appconnect in je auto kunnen laten installeren.
Maar wat de vw zegt vind ik echt raar (product leveren wat niet werkt).
Zijn er geen andere bedrijven die dit kunnen.
En op ali express zijn ook externe modules voor appconnect.

jup, echt bizar! Toch zit er echt een Gen 2 in...

Je hebt een mib1 scherm tenzij de vorige eigenaar de moeite heeft genomen om te upgraden naar mib2. Je kan geen mib2 unit hebben en een mib1 module. Heel simpel: heb je app connect in de menu staan en maak eens een foto van je scherm

Hi Tolga, ik heb net mijn navigatieupdate gedaan en ook die geeft aan gen 2 scherm in. Hier wat foto’s:
CD6CAA4D-3602-4379-A806-62092D0BBFE5.jpeg
33BF48DD-76FD-44DC-959F-C99C8F6D3C7B.jpeg
De boekjes zijn ook voor de Gen 2 en volgens mij het serienummer ook...

vandaar dat ik jullie expertise inroep!
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!