Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Johan Hoe ben jij met fuel trims lezen en begrijpenStationair zou goed moeten zijn, een Alto van 2009 met 1.0 3 cilinder snoept al 1,5 - 2,5 g/s. Ik ben benieuwd of er wat uit die metingen gaat komen.
Bobine heb je neem ik even aan origineel?
Stationair zou goed moeten zijn, een Alto van 2009 met 1.0 3 cilinder snoept al 1,5 - 2,5 g/s. Ik ben benieuwd of er wat uit die metingen gaat komen.
Bobine heb je neem ik even aan origineel?
Mogelijke oorzaken: |
|
Mogelijke oorzaken: |
|
Mogelijke oplossingen: |
|
Heb je van die P0102 ook de freezeframe data?
Ik zou toch nog eens goed je zekeringen bekijken (ook de hoofd zekeringen op je accu), desnoods preventief vervangen voor die paar euro.
Die P1857 kan komen door andere storingen lees ik dit:
van de week met een Alto bezig geweest die een Fuel trim van -35% had, deze had uiteindelijk een paar gare bougies en verouderde E10 brandstof met mogelijk iets teveel additief er in. ( Bougies waren rood uitgeslagen, alsmede de uitlaatkleppen die helemaal rood uitgeslagen zijn).
Ik zal morgen nog eens de foto's opzoeken, post ik die nog wel even![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.