boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Ik hoef die blauwe wijzers niet. Niks in mijn interieur en exterieur is blauw. De gewone rode wijzers zijn prima voor mij.

Dan is die in je link gewoon prima, met maar 1 'maar' ;)
Als de teller minder dan 100km erop heeft staan is ie zonder problemen direct in te bouwen, anders wordt het een iets lastiger verhaaltje;)
Gewoon even voor aankoop verifiëren en dan beslissen wat je gaat doen.
 
VW  6R  1.2TDI 
Is het linker wijzerplaat van gti ook te veranderen naar een tdi toerentellerplaat dus ipv 8000 naar 6000?
Ongetwijfeld;)
Ook kun je een omgecodeerde voor diesels kopen, stond een link in het voor dit onderwerp bedoelde topic;)

Oh, dat meen je niet. Waarom is dat dan dat die anders lastiger te plaatsen is?

Ik denk dat het te maken heeft met je originele km stand over te zetten anders is het niet meer mogelijk.

Wat Djaggo zegt gedeeltelijk, boven de 100 km moeten er een aantal dingen gebeuren, maar hoe of wat dat weet ik niet meer.
Heb t wel eens gelezen, maar helaas niet onthouden;)

En @ Bouke, ik zal stoppen je topic te vervuilen, maw weer ontopic verder voor deze garage :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha.. Ik zie dat ik idd ineens 80 pagina's heb gemist in mijn eigen topic.. ;)

Maar inderdaad, het instrument uit de link is prima mits er minder dan 100 km op de teller staat. Anders kan de dealer de stand niet overzetten en zul je de nieuwe teller eerst in het -bijna net zo- legale circuit terug moeten laten draaien.

Als je de toeren aan wil passen zul je dit custom moeten laten doen, je kunt er Fabia tellerplaten inzetten maar dan moet natuurlijk de wijzeruitslag ook wel aangepast worden anders klopt er helemaal niks meer van.

Van de blauwe wijzers heb ik geen nummers, maar onder de term blaue zeigern zijn ze wel te vinden. Ze zijn oorspronkelijk voor de Golf R en Scirocco R.
En inderdaad, met rood is ook al gewoon heel mooi.. MFA+, extra klokjes, etc. Alleen ik wilde het nog net iets aparter maken.. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!