boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Waar ikzelf wel heel erg benieuwd naar ben, is waar nu eigenlijk de aanpassingen uit bestaan om "needle sweep" mogelijk te maken. Lijkt me zelf ook wel een leuke gimmick, maar om enkel daarvoor nu een hele nieuw instrumentenpaneel te bestellen is me toch wat te gortig :oops:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Nog even een upload waar mijn ab zit van de sprintbooster :mrgreen:
Heb de auto vandaag toch even goed geknuffeld en gepoetst, dus dacht kan ik ook meteen even die foto's maken;)

Verder is jou oplossing ook wel een leuke, Bouke! Big Grin

Hoe heb je dat dopje er eigk op gemonteerd en boven alles, waar heb je dat vandaan? :mrgreen:
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1346088757864.jpg
    uploadfromtaptalk1346088757864.jpg
    20.2 KB · Weergaven: 144
  • uploadfromtaptalk1346088775648.jpg
    uploadfromtaptalk1346088775648.jpg
    16.9 KB · Weergaven: 144
  • uploadfromtaptalk1346088787137.jpg
    uploadfromtaptalk1346088787137.jpg
    17.8 KB · Weergaven: 143
VW  6R  1.2TDI 
Dat zit toch ook netjes zo! ;)

Het dopje waar de kabel doorheen komt is van een fiets, waar de verlichtingsdraad het frame ingaat.
Het dopje op de knop is gewoon een zwart schroef-afdek dopje, wat je normaal in een kruiskop-schroef klikt. Ik heb hier het pinnetje dus onderuit geknipt en plat gevijld en vervolgens met een drupje bison op het doorzichtige knopje gelijmd. Resultaat: geen felle kermis meer maar een subtiele ring van licht. :)
 
Haha nice! Per 50 :lol:

Als ik je nou eens een eurootje of 5 over maak, kun je dan 2 dopjes mijn kant op sturen?Stick Out Tongue

Oh enneh ik vroeg het omdat ik nu groene of rode ongewenste voetverlichting weer heb :lol:

Ben trouwens nu gaan rijden met alleen de rode stand en ik moet zeggen, na een tijdje groen is dat nu prima te doen, wel weer even opletten met de hoeveelheid gasStick Out Tongue
Maar het went gelukkig wel, dus weet nog niet wat ik ga doen, of op rood blijven rijden of toch weer terug naar groen..
(aaaaah dilemma :lol:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Haha.. Dat klopt inderdaad.. Vond dat ook net iets te fel reageren, maar nu na een paar weken groen is rood ook wel goed te doen.
Echter denk ik dat ik hem morgen weer terug zet.. Is wel leuker om af en toe nog een trapje 'extra' te kunnen.. :)

Maargoed, ik wil je best een stel dopjes opsturen hoor.. Kan er dan wel een paar vast ontdoen van het pinnetje en er nog een paar extra bijdoen. Heb er toch nog 49.. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jepjep.. Hij wordt er natuurlijk niet sneller van, maar hij voelt op het eerste stuk acceleratie veel feller aan. Vooral met een diesel dus lekker, heb je een beetje het idee dat die vertraging eruit is en dat je nog flink wat pedaal over hebt ipv altijd plank zit.. ;)
 
Zo! Weer een paar mooie updates, waarvan ik uiteraard komende dagen wat foto's zal plaatsen:

- Eibach 25/35 setje
- Remschijven gemonteerd op achteras ipv trommels
- R-Line stuurclip
- R-Line instaplijsten

Ziet er weer super uit al zeg ik het zelf.. ;)
 
Zo! Weer een paar mooie updates, waarvan ik uiteraard komende dagen wat foto's zal plaatsen:

- Eibach 25/35 setje
- Remschijven gemonteerd op achteras ipv trommels
- R-Line stuurclip
- R-Line instaplijsten

Ziet er weer super uit al zeg ik het zelf.. ;)

Heeeeeeel gauw foto's maken jij! Big Grin
en vooral even een paar extra van de verlaging volgens de foto database! Big Grin
ben weer benieuwd! Big Grin
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!