boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Zo.. Bij deze.. Wanneer de wagen komende week gewassen is zal ik wat mooiere overzichtsfoto's maken.

Instaplijsten:
img0016rax.jpg


Hoogte voorkant:
img0036ej.jpg


Hoogte achterkant:
img0037mn.jpg


Remschijven:
img0035rrw.jpg
 
Overigens is dat ombouwen niet heel veel werk: past gewoon zonder problemen aan dezelfde as. Naaf eraf, beschermplaat eraf en vervolgens weer opbouwen maar dan met schijven. Je hebt alleen ook nieuwe handremkabels nodig. Alle andere onderdelen kwamen van een zo goed als nieuwe schade auto. Alleen omdat het dus een schade auto betreft durfde ik niet de complete as te verwisselen, al was dat nog veel makkelijker geweest. ;)
 
Mooie updates, weer, boukejilleba! Big Grin

Je schiet al aardig op met de totale ombouw naar een R-line! De achterkant nog, en dan is het exterieur klaar, of niet? En ga je dan nog een zwarte hemel monteren?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Thanks allen! Inderdaad, een aardig eind op weg.. Alleen de achterkant dan is zowel interieur als exterieur R-Line, op zacht dashboard en donkere hemel na.. Denk dat ik die echt tot het laatst bewaar, en de hemel alleen als ik op een nette manier m'n W8 zwart kan maken.

Een how to zat er helaas niet in, heb hulp gehad van wederom Vagtechniek, dus heb er weinig zelf aan gedaan, behalve de oude as strippen. Maar dat was erg goed te doen!
 
Klopt.. Vanaf de comfortline heeft hij een zacht dash.. Bluemotion zit overal een beetje tussenin wat dat betreft..

Meteen een R-Line kopen was een optie, ware het niet dat die er eind 2010 nog niet was.. ;) Heb bewust voor de BM gekozen en het plan is ontstaan om er een Highline van te maken. Uiteindelijk ben ik gaan kijken naar wat er qua exterieur mogelijk was (wil wel alles 'origineel' hebben), en is dit langzaam een ombouw tot R-Line geworden. Het leukste is eigenlijk dat je nooit een andere R in deze kleur zult zien.. Tenzij iemand even gek is dan.. Stick Out Tongue
 
Zo! Het is even stil geweest..
Onderstaand een overzicht van wat er zoal nog moet gaan veranderen ;)

- Bi-Xenon verlichting
- Zwarte dakhemel
- Binnenverlichting achter
- Verlichting make-up spiegels
- GTI achterbumper
- Zwarte spiegels
- Andere dakspoiler
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!