boukejilleba :: 2010 Volkswagen Polo 6R - Grote update!

Nou mensen, hij zit erin! Geen probleem vanmorgen bij de dealer, netjes omgewisseld, sleutels aangeleerd en KM-stand overgezet.
Wat een resultaat! Ziet er echt super uit en bovendien zijn nu alle knoppen van mijn MF-stuur volledig te gebruiken zoals ze bedoeld zijn.. ;)
Zal morgen wat foto's maken.. :)
 
@Enzo: prijzen staan hierboven. :)

Maar inderdaad, bij contact maken de 2 grote een mooie sweep.. :)
Allermooiste, naast de nieuwe meter erbij, vind ik nog dat je nu optimaal gebruik kan maken van het MF stuur.
Voelt allemaal luxer aan opeens.. Ook zoals dat 'deur-open' plaatje enzo.. Ben er blij mee! ;)
 
De schakelindicator is er nog! Stick Out Tongue Alleen wel iets mooier, in een soort vierkantje..
Maar inderdaad.. Echt te verslavend dit.. Haha..

Nouja, de komende updates worden het afmaken van lopende projecten.. Dus R-Line achterbumper en m'n Highline deurpanelen nog.
Daarnaast heb ik alle onderdelen liggen om achter om te bouwen naar remschijven, maar ik probeer dit eigenlijk uit te stellen om het zodoende tegelijk met verlaging te doen en kosten te besparen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!