Bosino :: 2006 Volkswagen Polo

Maandag ga ik de uitlaat eronder zetten.

Heb vandaag het laatste puzzelstukje vervangen van de turbo slangen.



Deze slang heeft over de gehele lengte een grotere diameter dan de originele.


Polo GTI Snowfun - YouTube
Een filmpje waar ik mijn nieuwe camera houder test.
Nog even kunnen genieten van het sneeuw voordat het gaat dooien Stick Out Tongue
 
Ik had laatst een probleem aan mijn Polo : http://www.mypolo.nl/forum/polo-iv-9n-3/6947-9n3-gerammel-achterzijde.html
Dus vandaag de achterdempers losgehaald en een filmpje gemaakt. Links is de originele demper en rechts is de V-maxx demper.

V-maxx - YouTube

De V-maxx kon ik met weinig moeite naar beneden drukken, maar voor de originele moest ik meer dan 10x meer kracht gebruiken om die naar beneden te drukken.
Ook kun je zien dat de V-maxx demper niet meer omhoog komt.
Dus heb ik de originele dempers eronder gezet en een testritje gemaakt. Het gerammel is weg Big GrinBig Grin.
Morgen even de leverancier bellen en kijken of dit onder garantie valt.
De dempers hebben ongeveer 5maand en 10.000km onder m'n auto gezeten.

Dus mensen, als jullie willen besparen op een schroefset zoals mij, dan is de kans groot dat jullie dit ook overkomt :).


Nadat ik hiermee klaar was ben ik aan de uitlaat begonnen.

Hier een paar foto's. Zoals jullie kunnen zien is m'n kenteken zichtbaar :). Vraag me niet waarom ik de kenteken weg had gehaald, want ik heb geen idee Stick Out Tongue.

Voor



Na




Sierstukje



Het geluid is er echt op vooruit gegaan. Met de originele uitlaat was de Polo een beetje beschaafd, maar met de Milltek is het een boze Polo geworden Stick Out Tongue.

Vanavond ga ik een video maken. Vanavond of morgen middag post ik hem op de site.
 
Ziet er echt heel erg dik uit nirt te extreem maar een mooie grote!! Hoeveel mm zijn de orginele uitlaat eindstukken van de gti demper ik wil namenlijk nog een sierstuk of een keer een gti einddemper op mijn polo!?
 
Ik ben fan! Ben ook zeer benieuwd naar een soundfile, maar van me is op zijn GTI namelijk ook van plan milltek te steken maar twijfelt nog. Met een soundfile zal ik hem wel weten te overtuigen! :grin:

Geloof mij, jouw maat zal er geen spijt van krijgen Stick Out Tongue

Ziet er echt heel erg dik uit nirt te extreem maar een mooie grote!! Hoeveel mm zijn de orginele uitlaat eindstukken van de gti demper ik wil namenlijk nog een sierstuk of een keer een gti einddemper op mijn polo!?

Diameter van de originele is 62mm en diameter van de Milltek is 72mm.

Heb je de oude uitlaat (demper) ook nog, dat zou voor mij dan weer een upgrade zijn Stick Out Tongue

Ja, de originele einddemper ligt in m'n garage. Ik heb er helaas de slijptol in moeten zetten, omdat ik de uitlaat er niet onderweg weg kreeg.


Ik hoor het wel als je intresse hebt in de uitlaat. Tussenbuis, klemmen en boutjes zitten erbij.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!