Bosino :: 2006 Volkswagen Polo

Vind het zelf alleen jammer dat de kappen bij de mistlampen vrij dicht zijn had ze persoonlijk daar ook open willen hebben ivm koeling bij het plaatsen van een oliekoeler.

Je hebt ook roosters die open zijn voor de originele IC. Maar dan zie je de blauwe IC slangen. Is niet echt mooi vind ik.

Is het niet beter dat je de oliekoeler achter de grille plaatst? Dan heb je niet zulke lange slangen nodig.
 
Je hebt ook roosters die open zijn voor de originele IC. Maar dan zie je de blauwe IC slangen. Is niet echt mooi vind ik.

Is het niet beter dat je de oliekoeler achter de grille plaatst? Dan heb je niet zulke lange slangen nodig.

Dat klopt heb alleen bij de pijpen zwart gemaakt en de slangen valt wel mee wat je ziet , en achter de grill is geen optie de Seat koeler neemt aardig ruimte in beslag vandaar dat ik heb gekozen voor de ruimte waar de originele intercooler heeft gezeten. Heb trouwens nog de gewone roosters.
 
Hehe ben weer in staat ze nu te bestellen.

Mocht je ze gaan bestellen, moet je ze niet bestellen van die link. Daar zit namelijk geen opening in voor je IC.

Dat klopt heb alleen bij de pijpen zwart gemaakt en de slangen valt wel mee wat je ziet , en achter de grill is geen optie de Seat koeler neemt aardig ruimte in beslag vandaar dat ik heb gekozen voor de ruimte waar de originele intercooler heeft gezeten. Heb trouwens nog de gewone roosters.

Oliekoeler is toch niet nodig? Of heb je grote toekomstplannen, waardoor het wel nodig is Stick Out Tongue?
 
Wat worden de veranderingen dan Bosino als het weer het toelaat?

ben benieuwd.

Een paar kleine dingen ;). Hier en daar een paar veranderingen aan het exterieur. Parkeersensoren vervangen voor de originele PDC, bumperlip spuiten etc.


Wat was eigenlijk de aanleiding om van de schroefset naar verlagingsveren te gaan?
Hoe bevallen de H&R veren?

Het is eigenlijk een hele rare aanleiding Stick Out Tongue.

Ik wilde niet laag met de schroefset. Dus ik dacht, waarom een schroefset, als ik hetzelfde resultaat kan bereiken met verlagingsveren. En die naam vind ik ook maar niks Stick Out Tongue V-maxx....
Verder geen problemen gehad met de schroefset.

De veren bevallen zeer goed. Je levert wel conform in, maar dat wordt gecompenseerd door de looks :)
 
Een paar kleine dingen ;). Hier en daar een paar veranderingen aan het exterieur. Parkeersensoren vervangen voor de originele PDC, bumperlip spuiten etc.




Het is eigenlijk een hele rare aanleiding Stick Out Tongue.

Ik wilde niet laag met de schroefset. Dus ik dacht, waarom een schroefset, als ik hetzelfde resultaat kan bereiken met verlagingsveren. En die naam vind ik ook maar niks Stick Out Tongue V-maxx....
Verder geen problemen gehad met de schroefset.

De veren bevallen zeer goed. Je levert wel conform in, maar dat wordt gecompenseerd door de looks :)

Nou ben benieuwd. hou ons maar op de hoogte van je veranderingen en dan graag met foto's he:grin:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!