Bosino :: 2006 Volkswagen Polo

En weer een paar nieuwe foto's toegevoegd, zie ik. Leuk!
Dat rode ledje op de linkerschakelaar in de middenconsole is zeker van het - achteraf ingebouwde - alarm, of niet?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vandaag een setje spoorverbreders van H&R 20mm achter gemonteerd. Net even een testritje gemaakt en met 20km/h over drempels heen, gelukkig lopen ze niet aan :).
Binnenkort een setje van 10mm kopen en dan de voorzijde verbreden :) en hopen dat het niet aanloopt als ik een bocht neem.


gelukt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er strak uit, Bosino! Big Grin

NB Een foto voeg je als volgt toe (ervan uitgaande dat die al ergens op het internet staat):
- klik op de één-na-rechtse button
- klik op de tab "From URL"
- kopieer de URL in het tekstvak
- deselecteer het vinkje (ik krijg daar tenminste altijd errors op)
- klik "OK"
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Welkom op het forum. Mooie GTI. Hoe rijdt de Vmaxx-set?

Thnx. Dit is de eerste keer dat ik een verlaagde auto rijd, dus ik kan je niet vertellen of Vmaxx beter of slechter is dan andere schroefsetjes :). Het rijd wel fijn, ik had gedacht dat het wat stugger zou zijn. Alleen hij kraakt aan de achterkant als ik over hobbeltjes rijd. Moet nog even kijken waar dat vandaan komt.
 
Vandaag ben ik naar JD Engineering gegaan om mijn vrouwtje te chippen :). Er was een mini meeting aan de gang daar. Zat een Golf 4 R32 turbo tussen die op de rollerbank ging, en shittt wat een vermogen en geluid kwam daar uit. Hij had 380pk volgens mij. Heb er gelijk een Split-R diverter valve op laten zetten, maar het engine check lampje ging branden en hij ging in noodstand lopen. Daarna de Split-R vervangen voor een 008p van Forge.
De hele terugweg had ik een smile op mijn gezicht :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmiddag mijn 2 zijruiten en achterruit laten tinten. Ik heb gekozen voor 2 tinten lichter dan de donkerste (weet de percentage niet). Het is echt rustgevend als je vanuit de auto naar buiten kijkt. Vanwege de zon geen foto's kunnen maken :). Foto's komen vanavond.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!