Bosino :: 2006 Volkswagen Polo

Vandaag was het dan zover. De downpipe was eidenlijk binnen :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.
De koerier was nog niet weg en ik had m'n auto al opgekrikt :).

Had een paar probleempjes met de lambda sondes. Maar met een beetje vuur krijg je alles los :).

Wat een geluid toen ik m'n auto ging starten. Met een koude start is die echt luid. Na een paar minuten word die iets rustiger.

Motor was koud toen ik hem ging starten.
[youtube]iVkKnWK7xjo[/youtube]


Heb ook gelijk een afspraak gemaakt bij JD Engineering voor een 4bar fpr en stage 2 :). Woensdag 10 april is het dan zover Big Grin. Kan niet wachten :mrgreen:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gaaf man, dat geeft echt een lekker vol geluid zo. Helemaal niet sjonnie ofzo, gewoon perfect!

Ik denk dat het geluid bij de meeste mensen wel onder categorie sjonnie valt :). En al helemaal bij m'n buren, die er dagelijks mee te maken hebben Stick Out Tongue.

Sjonnie of niet sjonnie. Ik ben er zeer tevreden over :)


Het geluid is een leuke bijkomstigheid, het zou mij momenteel meer om de looks gaan. Nice!!

Dan zou ik als ik jou was een sierstukje erop laten lassen.
 
Haha nee ze rijden geen Prius godzijdank :). Mijn buren kunnen wel wat hebben denk ik. Al 10jaar lang, elke dag schreeuwende kinderen op straat. Dus dan kan dit er ook wel bij :).

Kleine kinderen worden groot eh? ;)
Je hebt in ieder geval weer een erg mooie update! Klinkt heerlijk Big Grin
Btw toevallig een idee welk getal jij straks jouw vermogen mag noemen? :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Kleine kinderen worden groot eh? ;)
Je hebt in ieder geval weer een erg mooie update! Klinkt heerlijk Big Grin
Btw toevallig een idee welk getal jij straks jouw vermogen mag noemen? :)

240pk 380nm moet wel haalbaar zijn denk ik. Maar ik weet niet wat de heren van JD gaan doen, aangezien mijn blok nog standaard is.
We zullen het zien over 7dagen :).
 
Woensdag waren ik en m'n vrouwtje precies 1jaar bij elkaar Big Grin. Dus heb ik haar lekker laten verwennen door JD Engineering met een stage 2 kuurtje.
Ze hebben er een 4bar fuel pressure regulator ingezet. En zijn daarna begonnen met de chip op maat.

[youtube]9gYQ-NVbj-c[/youtube]

[youtube]I2DXadSkXnA[/youtube]

Moest bij het 2e filmpje letterlijk mijn adem inhouden omdat ik anders zou gaan stikken in die vieze benzine uitlaatgassen.


Auto van de chef Big Grin





Zoals gewoonlijk is er weer super werk geleverd door JD Engineering.

Mijn dag kon niet meer stuk :):)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!