Auto poetsen

Vandaag een washandschoen gekocht van Valma en van Turtewax 2 polish pads met wax en ook een microvezel doek om uit te boenen.

Verder ook nog een Meguiars water magnet Large aangeschaft ;)
 
Inmiddels heb ik Poorboys bug squash gehaald, dit omdat het meguiars middel té agressief zou zijn. Het helpt helemaal niks, misschien wel tegen insecten dat hoor je me niet zeggen. Maar er staat duidelijk op het flesje en in de beschrijving dat het ook voor teer zou zijn. Ik denk dat ik toch de meguiars bug & tar remover erbij moet halen, echter schijnt dat wel vlekken achter te laten op je plastic delen maar dan gebruik ik het maar enkel voor de zijkant. Ik begin onderhand zwarte spikkeltjes te hallucineren Stick Out Tongue .
 
ik wordt hier zo agressief van he! :evil: Eergister auto gewassen, gisteren was ie al onder gescheten, dus vandaag weer even gewassen omdat het echt geen gezicht was.. en wat blijkt? Mijn vogel is bij die reactor geweest in Japen ofzo :evil:

[resize=600:399q3k6d]http://img691.imageshack.us/img691/4682/imag0151y.jpg[/resize:399q3k6d][resize=600:399q3k6d]http://img269.imageshack.us/img269/1139/imag0150v.jpg[/resize:399q3k6d]
[resize=600:399q3k6d]http://img189.imageshack.us/img189/2210/imag0149wb.jpg[/resize:399q3k6d]

de blanke lak is gewoon aangetast, hard boenen heeft 0,0 geholpen :cry: zou het met een polijst machine nog een beetje te redden zijn?

Ik heb het jachtseizoen hier zojuist geopend :evil: :evil:
 
heb zojuist alles geprobeerd wat ik aandurfde, ook WD40 mocht niet baten :( mijn camera is niet goed genoeg om het vast te leggen maar de blanke lak is helemaal gebobbeld :x dan maar een keer langs iemand met de juiste spullen ervoor.. man wat baal ik!
 
Roy78 zei:
Zou Comandant helpen?
Hmmm, zou ik niet doen. Commandant is van wat ik ervan begreep reteaggressief spul dat je alleen moet gebruiken op lak van meer dan 2 jaar oud. In een ander postje schreef ik al dat de Halfordsverkoper (of all people) me liever niets verkocht dan een fles Commandant omdat ie bang was dat het m'n lak zou beschadigen.

Maar sjezus, wat heeft die vogel in godsnaam gevreten???? Echt balen man...
 
Even iets anders, ik heb laatst Meguiars Ultimate Quick Wax gekocht en het is GENIAAL :shock: .

Zo snel en gemakkelijk aan te brengen, vandaag wilde ik mijn auto wassen en liep het water er gewoon vanaf!. Nog nooit zoiets gezien!.

Dat wilde ik even met jullie delen ;) .
 
Polijstmachine eroverheen en de vlek is al weg. Vogelpoep kan echt binnen een uur door de blanke laklaag heen vreten als de zon er op schijnt. Daarom heb ik altijd quick detailer en een microfiber doek in me handschoenenvakje liggen.
 
MyPoloCandy zei:
Even iets anders, ik heb laatst Meguiars Ultimate Quick Wax gekocht en het is GENIAAL :shock: .

Zo snel en gemakkelijk aan te brengen, vandaag wilde ik mijn auto wassen en liep het water er gewoon vanaf!. Nog nooit zoiets gezien!.

Dat wilde ik even met jullie delen ;) .

jah, en hoe ga jij je auto poetsen dan als die vuil is ? :]
 
Ghe ghe, ik heb de auto vorige week nog helemaal in de turtle wax gezet en vandaag met wassen liep bij mij het water en vuil er zo vanaf. De spons amper nodig gehad.
 
@PRIdEVisions

Hoe bedoel je?. Ik spoel mijn auto eerst af, dan gebruik ik een borstel om het grove vuil weg te halen. Dan een spons om alles goed schoon te krijgen, en als laatste droog ik mijn auto af met een water magnet towel. Ik zet mijn auto eens in de maand in de SwirlX en tussen de beurten door gebruik ik UQ Wax.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!