Auto poetsen

Als je gaat bestellen neem dan ook eens.
Black Hole geeft een hele mooie diepe glans op de donkere kleuren.
White Diamond geeft hele mooie diepe glans op lichte kleuren.

Zie voorbeeld op mijn zwarte Golf 5

FotoRHJDCOHKD-1.jpg

FotoJ7OJ8BCSD-1.jpg
 
starsky zei:
Toch blijf ik het wel lastig vinden hoe je het eindresultaat moet halen. Als je ook op een forum zoals carclean kijkt staan er 5 stappen om de auto te poetsen, maar niet hoe hard je moet drukken of hoe het er uit ziet tussen de stappen door.

Ik denk dat het resultaat per auto verschilt en ook zeker hoe de staat van de lak is (lees: hoe de vorige eigenaar ermee omgegaan is)
 
vandaag de auto gewassen, hij was echt vies geworden, gewoon gewassen in zo'n doe het zelf wasstraat. Eerst met water eroverheen, dan shampoo, borstel (was echt een klus om al die vieze plekken schoon te krijgen ( witte auto 'zucht' ) daarna met water en glans wax overheen gegaan. Resultaat is best goed :). Wel uitgeput..
 
Wasstraat en dan bedoel ik niet die met die borstels of flappen, maar dan waar je je auto met "hogedruk" kunt afspoelen, daar kom ik wel 's om 'm alleen maar af te spoelen. De rest gaat toch echt met het handje, dus grote emmer handwarm water Meguiars washand en zeem.

Het rare is, is dat het voor mij ontspanning door inspanning is, ik kan dan ff heerlijk m'n hoofd leegmaken. Ook al regent het (uiteraard niet als het echt met bakken uit de hemel komt) dan nóg sta ik 'm te wassen.

Ook vergeet ik uiteraard de binnenkant niet: het dash wordt dan ook elke keer ff afgezeemd, matjes uitgeklopt.

Wie heeft dat ook? :oops:
 
Ik rij m altijd door de wasstraat Loogmans! erg goed word hij heel goed schoon van ze willen om voor 4 euro ook nog ff poetsen! :) Ik ben zeer tevreden over Loogmans en het verhaal over swirls en krassen op je auto bij Loogmans tot heden nog geen last van gehad..
 
@ Poolootje: Ik kan me helemaal vinden in jouw gevoel. Ik heb hetzelfde als ik mijn polo aan het poetsen ben. Dit weekend heb ik ook weer veel aan de wagen geklooit. Velgen gepoets, nu ze van de wagen af zijn kan je ze ook goed van de "binnenkant" schoonmaken. Smiddag's de Xenon ingebouwd. Heerlijk.
In het voorjaar en zomer ga ik ook vaker met kamaraden de auto's poetsen.
Regelmatig zetten we daarna de auto's in de wax.
 
Als je de auto gewassen hebt en je rijd dan in de nacht rond...zie je alle lichten echt glimmen in je auto!! dan is dat toch weer zo'n mooi gevoel Big Grin Big Grin

ik had nog een keer afgesproken met een paar maten van me om auto's samen te gaan wassen @ zo'n hoge druk spuit cabine
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!