AUTO light - automatisches Fahrlicht

Afhankelijk van de bcm. Citroene heeft de set eruitgehaald omdat bij het starten ze altijd eerst eens knipperen en dat is niet zo bevordelijk voor de xenonlampen.

Ik had begrepen dat dat met de oude versie was met zon rode kabel die je moet aansluiten om het HOME gedeelte te laten werken.

Tegenwoordig heb je nu versie 3

Versie 1 met rode draad
Versie 2 zonder rode draad
Versie 3 weet ik niet wat het verschil is.

Heb er nog 1 onderweg versie 3 voor de UP van mijn neef.
 
Ik had begrepen dat dat met de oude versie was met zon rode kabel die je moet aansluiten om het HOME gedeelte te laten werken.

Tegenwoordig heb je nu versie 3

Versie 1 met rode draad
Versie 2 zonder rode draad
Versie 3 weet ik niet wat het verschil is.

Heb er nog 1 onderweg versie 3 voor de UP van mijn neef.
Heb je toevallig een linkje van versie 3? Eventueel pb.

Is met versie 2 dat dat probleem was. In verschillende polos getest en flikkerde enkel in degene met start/stop.
Gelukkig heeft de Touran geen start/stop, misschien dat het dan wel werkt?
 
Ik heb versie 2 en sinds een weekje heb ik het verschijnsel dat bij genoeg donkerheid de module netjes klik klak klik doet, maar dat alleen de stadslichten aangaan en de dimlichten mooi uit blijven.

Al ongeveer een miljoen keer auto-0-auto-0-auto en auto-dim-auto-dim-auto gedaan maar niks helpt nog echt. Zaklampje erop gezet om een duidelijke omslag te geven van licht naar donker helpt ook niet.

Iemand ideeen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!