AUTO light - automatisches Fahrlicht

Good job with terminal extraction tool. ;)
I hope that coding I told you by email for TSI DSG CrossPolo worked perfectly.
heugt?
=============================================
heugt, only one question:
Why not asked to WhiteDragon (X2car) about your coding?
X2car makes wirings with the information I have published.
You buy the wiring from he more expensive than I sell, and finally, I have to encode your BCM and RLS. :confused:
I do not understand anything, but I want to understand... Please explain to me, thanks.


I put the new code in the BCM and RLS and now everything works as it should.

Thanks again and @heugt is quite happy with it.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Engels is ook beter denk ik, ciclo is geen duitser maar een spanjaard als ik me noet vergis ;)
Als je goed gelezen had dan was het een antwoord dat hij slecht duits kan.
Die set was van een duitser en kregen hem niet goed werkend vanwege een onduidelijke beschrijving.
En om dan in het duits na te vragen bij hem zou ook niets voor mij zijn.
Ik heb mijn set wel bij (spanjaard) ciclo besteld en was super service op al mijn vragen dus hebben we via ciclo het probleem opgelost van die duitse set (in het engels) super sevice is dat
Van ciclo, thanks again[emoji106]
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Als je goed gelezen had dan was het een antwoord dat hij slecht duits kan.
Die set was van een duitser en kregen hem niet goed werkend vanwege een onduidelijke beschrijving.
En om dan in het duits na te vragen bij hem zou ook niets voor mij zijn.
Ik heb mijn set wel bij (spanjaard) ciclo besteld en was super service op al mijn vragen dus hebben we via ciclo het probleem opgelost van die duitse set (in het engels) super sevice is dat
Van ciclo, thanks again[emoji106]

@polo_6r_team Ik lees dat jij het setje van x2car heb geinstalleerd met succes, tot tweemaal toe..

Graag zou ik deze ook willen bestellen maar ik vroeg me af of het ook werkt op achteraf ingebouwd OEM xenon (met xenon adapters)...
Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden behalve dat mijn Polo start/stop en RLS moet hebben?
 
Ik zou ook graag automatische lichten inbouwen bij mijn polo, om dan ook ch en lh te kunnen activeren. Ben aan het kijken voor dat x2car setje, maar toch even vragen hier als er geen oem oplossing is voor mij. Ik heb de setjes van ciclo ook al gezien, maar die gaan niet werken bij mij denk ik aangezien ik geen xenon heb en geen start/stop. Heb wel een regen/lichtsensor en dimmende binnenspiegel. Kan hier nog iets soortgelijks als de ciclosetjes gedaan worden? @iichel? Ik kijk straks even het onderdeelnummer van mijn bcm na.
 
Er is overal wel een oplossing voor! Ik heb autolight + ch + lh + bi xenon op mijn polo 6r uit 2009 met een bcm uit de stenen tijdperk [emoji87] autolight is wel de chinese autolight en de ch lh functie op de xenons is met hulp van de monsterkabelboom van Michel gelukt [emoji106] ik ben bijna 2 jaar een happy user

Ik heb ook een autolight setje uit china maar ik heb alleen ch en lv met de stadslichten en niet met de dimlichten, maar als ik het goed berijp kan dat dus opgelost worden met een kabelboom?

Wat moet dit kosten en is dit plug & Play ??

Yes is plug & play.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
Heb de bcm even nagekeken, eindigd dus bij mij op 087...

Als je evt een bcm nodig heb dan heb ik er één te koop!
Kan je dat zo maar wisselen zonder problemen?

Mocht nog iemand een setje zoeken, ik heb er nog 1 liggen. De Polo is ondertussen de deur uit.
Heb wel interesse. Dit is wel op de dimlichten toch? Kan je even pb sturen met een foto en prijs? :)
 
een 6R0 937 087x bcm gaat helaas geen auto light ondersteunen. Je moet een BCM hebben die eindigt op 088 (maar die zit alleen in de BlueMotion 1.2 TDI), 089 (bcm high, OEM xenon) of 090 (bcm max, start/stop).

Een high/max BCM inbouwen kan wel, maar het is geen 1:1 wissel. Je moet wat extra kabels trekken en coderen. Het is te doen, maar houd rekening met een beetje werk. Ik heb zelf wel eens gedaan, het is een uurtje of 3 werk van start tot eind.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Bedankt voor de hele uitleg! Helaas ben ik nog niet zo handig in kabels trekken dus daar ga ik nu (nog) niet aan beginnen. Een chinasetje werkt wel want dat is niet via de bcm zeker?
China setje heeft een eigen lichtsensor en een aparte module die ch/lh en auto-light regelt. Zou dus plug and play moeten zijn op iedere auto waar een VW lichtschakelaar op kan :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Ik heb ook een autolight setje uit china maar ik heb alleen ch en lv met de stadslichten en niet met de dimlichten, maar als ik het goed berijp kan dat dus opgelost worden met een kabelboom?



Yes is plug & play.

Idd. Ik heb geen start stop of 88 bcm. Mijn bcm is een oudere versie. Dus we hebben het met een mod kabel opgelost. Ik heb nu ook dat de ledjes in mijn xenon units aan gaan. Geen dimlicht maar hier heb ik bewust voor gekozen omdat het niet goed is voor de xenon units.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!