AUTO light - automatisches Fahrlicht

Hoeda?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Nou ik heb deze set in mijn Polo Cross Bj 2013 gebouwd alles werkt behalve groot licht !
Ik kan wel seinen met groot licht maar continu werkt het groot licht niet.
En ik denk dat het met instellingen van vcds heeft te maken de persoon waar ik ben geweest was er niet zo goed van op de hoogte !!!
Ik hoor graag van jou als je deze set hebt ingebouwd of het groot licht wel werkt .
En of je alles precies volgens de handleiding hebt gedaan .
Bij voorbaat dank .......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Nou ik heb deze set in mijn Polo Cross Bj 2013 gebouwd alles werkt behalve groot licht !
Ik kan wel seinen met groot licht maar continu werkt het groot licht niet.
En ik denk dat het met instellingen van vcds heeft te maken de persoon waar ik ben geweest was er niet zo goed van op de hoogte !!!
Ik hoor graag van jou als je deze set hebt ingebouwd of het groot licht wel werkt .
En of je alles precies volgens de handleiding hebt gedaan .
Bij voorbaat dank .......


Ik ken iemand van forum en hij heeft het setje ook en werkt perfect bij mij!! Dus ik moe wachten wanneer dat hij genezen is.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nou ik heb deze set in mijn Polo Cross Bj 2013 gebouwd alles werkt behalve groot licht !
Ik kan wel seinen met groot licht maar continu werkt het groot licht niet.
En ik denk dat het met instellingen van vcds heeft te maken de persoon waar ik ben geweest was er niet zo goed van op de hoogte !!!
Ik hoor graag van jou als je deze set hebt ingebouwd of het groot licht wel werkt .
En of je alles precies volgens de handleiding hebt gedaan .
Bij voorbaat dank .......

ik heb deze set ingebouwd, en alles werkt hier gewoon perfect :)
 
ik heb deze set ingebouwd, en alles werkt hier gewoon perfect :)
Hoi
Heb jij ook deze BMC 7H0 937 090 !
En gewoon alles volgens de handleiding aangesloten ?( zoals omschreven )
Das grüne Kabel mit Pin muss auf den Steckplatz am Stecker A1, das gelbe Kabel mit Pin muss auf den Steckplatz am Stecker A37.
 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Beste Polo_6R_team, is het gelukt met het inbouwen?
betreft jou setje een origineel exemplaar?
ik wil heel graag een originele,(geen extra kastje met een aparte sensor) want ik heb lichtsensor in mijn polo.(ik weet dat omdat het navigatiebeeldscherm automatisch op nachtstand gaat.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDi 
Beste Polo_6R_team, is het gelukt met het inbouwen?
betreft jou setje een origineel exemplaar?
ik wil heel graag een originele,(geen extra kastje met een aparte sensor) want ik heb lichtsensor in mijn polo.(ik weet dat omdat de navigatiebeeldscherm automatisch op nachtstand gaat.
Ik heb toevallig vandaag ingebouwd en net nog wat aanpassingen gedaan in VCDS.
Werk nu helemaal zoals het zou moeten.
ik was eerder deze week al begonnen maar het probleem was om de contacten uit de originele licht stekker te halen.
Ik heb meerder hulpmiddelen gemaakt en die ik nu heb werkt zoals het zou moeten werken.

Is van verenband staal en daarmee gaat het veel gemakkelijker.
Ik ga er deze week nog 10 maken voor mensen die er ook interesse in hebben.

Het is die met het zwarte handvat die goed werkt.
Die andere is zoals je hem ook kan kopen en heet dan VW extraction laser tool.
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1422119382663.jpg
    uploadfromtaptalk1422119382663.jpg
    540.7 KB · Weergaven: 116
  • uploadfromtaptalk1422119389800.jpg
    uploadfromtaptalk1422119389800.jpg
    612.6 KB · Weergaven: 120
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Beste Polo_6R_team, is het gelukt met het inbouwen?
betreft jou setje een origineel exemplaar?
ik wil heel graag een originele,(geen extra kastje met een aparte sensor) want ik heb lichtsensor in mijn polo.(ik weet dat omdat het navigatiebeeldscherm automatisch op nachtstand gaat.
Het is aangesloten op de originele rls sensor en met de nieuwe oem auto lichtschakelaar.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik heb toevallig vandaag ingebouwd en net nog wat aanpassingen gedaan in VCDS.
Werk nu helemaal zoals het zou moeten.
ik was eerder deze week al begonnen maar het probleem was om de contacten uit de originele licht stekker te halen.
Ik heb meerder hulpmiddelen gemaakt en die ik nu heb werkt zoals het zou moeten werken.

Is van verenband staal en daarmee gaat het veel gemakkelijker.
Ik ga er deze week nog 10 maken voor mensen die er ook interesse in hebben.

Het is die met het zwarte handvat die goed werkt.
Die andere is zoals je hem ook kan kopen en heet dan VW extraction laser tool.

Good job with terminal extraction tool. ;)
I hope that coding I told you by email for TSI DSG CrossPolo worked perfectly.
heugt?
=============================================
heugt, only one question:
Why not asked to WhiteDragon (X2car) about your coding?
X2car makes wirings with the information I have published.
You buy the wiring from he more expensive than I sell, and finally, I have to encode your BCM and RLS. :confused:
I do not understand anything, but I want to understand... Please explain to me, thanks.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!