aliexpress spullen

Unit zit erin. Heb alleen de sensor kapot getrokken Big Grin dus de auto functie is niet meer zo auto. Hij blijft nu gewoon met dimlicht aan rijden als die op auto staat dus ik moet nog steeds schakelen tussen dimlicht en stadslicht wat opzich niet erg is, want toen de sensor het nog wel deed gingen mijn drl in de bumper aan en dat wou ik niet want ik wil mijn u leds overdag aan. Coming home en leaving home werken perfect. Dus op dat ene kleine baal momentje na prima upgrade. Oh ja. En de app doet het niet ;) scan functie werkt niet dus ik kan nóg niks instellen. Word vervolgd. Hehe

Gaat de verklikker (pieper dat de lampen nog aan staan) ook af als de lampen aan staan? Bijv. bij lh als je de deur open doet?
 
Gaat de verklikker (pieper dat de lampen nog aan staan) ook af als de lampen aan staan? Bijv. bij lh als je de deur open doet?
Ja. Die gaat af maar die gaat uit zodra de deur dicht zodra lh uit gaat. Getest met raam open :)

Ik snap je bericht niet goed bedoel je als contact uit gaay en de deur open gaat? Ja dan gaat die af. Maar door de module die in de unit verwerkt is gaan je lampen automatisch uit dus d.m.v. lh en ch
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ja. Die gaat af maar die gaat uit zodra de deur dicht zodra lh uit gaat. Getest met raam open :)

Ik snap je bericht niet goed bedoel je als contact uit gaay en de deur open gaat? Ja dan gaat die af. Maar door de module die in de unit verwerkt is gaan je lampen automatisch uit dus d.m.v. lh en ch

Normaliter (bij origineel auto schakelaar met ch/lh) gaat die verklikker niet aan als de schakelaar op auto staat. Maar de Ali set zal het verschil tussen lampen aan en auto wel niet kunnen doorgeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Ja. Die gaat af maar die gaat uit zodra de deur dicht zodra lh uit gaat. Getest met raam open :)

Ik snap je bericht niet goed bedoel je als contact uit gaay en de deur open gaat? Ja dan gaat die af. Maar door de module die in de unit verwerkt is gaan je lampen automatisch uit dus d.m.v. lh en ch

Heb je al een nieuwe update omtrent de schakelaar? En raad je dit aan?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0TSI 
Heb je al een nieuwe update omtrent de schakelaar? En raad je dit aan?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Krijg geen reactie van de verkoper v.w.b. de app connectie dus ik kan nu nog niet zeggen of het een goede koop is of niet. Ch lh werkt wel. En met auto werkt ook staan me dimlichten gewoon aan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!