aliexpress spullen

Ik heb ook de warriors bluetooth lichtschakelaar gekocht, ik had hem ontvangen en aangesloten.
Als ik mijn schakelaar op AUTO had en ik wou mijn auto uitzetten, werkte dit niet.
Heel vreemd maar ik had me sleutel in me handen en de motor liep nog en alle lampen gingen knipperen, toen schakelaar op uit gezet, en de motor ging gelijk uit.
Dus ik raad jullie deze schakelaar niet aan in de 6R, later de schakelaar nog getest in Polo 9N2 hier werkte die wel.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Ik vandaag me auto uitgelezen. Geeft ie foutmelding over mijn nieuwe lichtschakelaar. Hebben jullie dit ook? Gaat om een autolight aliexpress. Hij werkt wel goed! Ook geen storing op mijn dashboard.
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb ook de warriors bluetooth lichtschakelaar gekocht, ik had hem ontvangen en aangesloten.
Als ik mijn schakelaar op AUTO had en ik wou mijn auto uitzetten, werkte dit niet.
Heel vreemd maar ik had me sleutel in me handen en de motor liep nog en alle lampen gingen knipperen, toen schakelaar op uit gezet, en de motor ging gelijk uit.
Dus ik raad jullie deze schakelaar niet aan in de 6R, later de schakelaar nog getest in Polo 9N2 hier werkte die wel.

Ik was eerst vrij enthousiast over deze lichtschakelaars van AliExpress, maar als 't me meer stress dan voordeel gaat opleveren hou ik hem denk ik standaard.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
https://www.aliexpress.com/item/Red...247.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.1ee12e0epRYBlS

Deze is in 7 dagen in huis en werkt goed op Polo 6R.. aldus de reviews
Hoef je dus geen lichtsensor aan het raam te plakken.

259iern.png

Beste, is dit plug and play? Of moet hier iets voor omgebouwd worden?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0TSI 
Ik was eerst vrij enthousiast over deze lichtschakelaars van AliExpress, maar als 't me meer stress dan voordeel gaat opleveren hou ik hem denk ik standaard.

Die man van aliexpress gaf aan dat het niet op alle europese polo 6r werkt. Zelf denk ik dat het te maken heeft met de bcm. Want vgm kan het licht via de bcm gaan, maar ook direct. Ik heb namelijk origineel h4, hiermee deed de schakelaar dus niet.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Bij de mijne moet ik de laatste tijd soms even mijn vinger op de sensor leggen omdat hij juist helemaal niet aan gaat. Vreemde is dat als hij dan aan gaat hij wel blijft branden. Zal wel Chinese logica zijn.

Welke heb jij gekocht? Ik zoek er ook nog eentje voor mijn 9N :)
Ik zou eventueel gebruik kunnen maken van mijn regensensor, heb ik ooit begrepen?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik raad iedereen aan die een 5-bak heeft om deze versnellingspook te kopen, serieus goede kwaliteit en dikker dan de originele pook erg fijn.
https://nl.aliexpress.com/item/Genu...861.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d6GFYAI

En dan nog de leren handrem ook erg goede kwaliteit en staat mooi, ik had origineel een plastic handrem vandaar.
https://nl.aliexpress.com/item/OEM-...047.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dUlayJV
Is het chrome in het echt ook zo blinkend? want origineel is het meer "geborsteld" of matt, stoort dit niet in het totaal plaatje?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Welke heb jij gekocht? Ik zoek er ook nog eentje voor mijn 9N :)
Ik zou eventueel gebruik kunnen maken van mijn regensensor, heb ik ooit begrepen?
Ik heb de mijne via iemand van dit forum gekocht. Maar via Aliexpress zijn er genoeg te koop. Zelfs met BT functie al weet ik niet wat de meerwaarde daarvan is. (weet Laszlo wel)
Regensensor heb ik helaas niet dus of dat werkt...
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Heb de unit vandaag binnen gehad Morgen installeren. Met Bluetooth wil zeggen met app en met de app kun je bepalen welke lampen aan staan bij welke stand vgm en sensitiviteit van de sensor etc. Vast nog meer.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Is het chrome in het echt ook zo blinkend? want origineel is het meer "geborsteld" of matt, stoort dit niet in het totaal plaatje?
Het ziet er precies uit zoals op de fotos, maar er stoort totaal niks aan, echt een fijne upgrade. De pook is ook wat dikker ipv dat dunne oem stokkie Big Grin
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Ik heb de mijne via iemand van dit forum gekocht. Maar via Aliexpress zijn er genoeg te koop. Zelfs met BT functie al weet ik niet wat de meerwaarde daarvan is. (weet Laszlo wel)
Regensensor heb ik helaas niet dus of dat werkt...

Oh, thanks. Dan bestel ik 'm via Aliexpress. Je weet niet toevallig nog meer leuke Ali upgrades voor de 9N, hé?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Unit zit erin. Heb alleen de sensor kapot getrokken Big Grin dus de auto functie is niet meer zo auto. Hij blijft nu gewoon met dimlicht aan rijden als die op auto staat dus ik moet nog steeds schakelen tussen dimlicht en stadslicht wat opzich niet erg is, want toen de sensor het nog wel deed gingen mijn drl in de bumper aan en dat wou ik niet want ik wil mijn u leds overdag aan. Coming home en leaving home werken perfect. Dus op dat ene kleine baal momentje na prima upgrade. Oh ja. En de app doet het niet ;) scan functie werkt niet dus ik kan nóg niks instellen. Word vervolgd. Hehe
 

Bijlagen

  • 20181108_160303.jpg
    20181108_160303.jpg
    696.2 KB · Weergaven: 67
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Unit zit erin. Heb alleen de sensor kapot getrokken Big Grin dus de auto functie is niet meer zo auto. Hij blijft nu gewoon met dimlicht aan rijden als die op auto staat dus ik moet nog steeds schakelen tussen dimlicht en stadslicht wat opzich niet erg is, want toen de sensor het nog wel deed gingen mijn drl in de bumper aan en dat wou ik niet want ik wil mijn u leds overdag aan. Coming home en leaving home werken perfect. Dus op dat ene kleine baal momentje na prima upgrade. Oh ja. En de app doet het niet ;) scan functie werkt niet dus ik kan nóg niks instellen. Word vervolgd. Hehe
hoe krijg je dat voor elkaar dan om de sensor kapot te trekken?o_O
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!