aliexpress spullen

Zoiets kan ook als sierstuk Stick Out Tongue

https://nl.aliexpress.com/wholesale...003554&SearchText=volkswagen+carbon+akrapovic
GRATIS-VERZENDING-1-STKS-OUTLET-76-MM-Akrapovic-uitlaatpijp-voor-BMW-voor-Volkswagen-voor-Benz-Uitlaat.jpg_640x640.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
hey walter, maar als je geen ding op je ramen hoeft te plakken. hoe werkt het dan. zie wel een kleine sensor in de lamp zelf. maar kan deze werken als licht sensor?

Dit vraag ik me ook wel af, want in de auto is het (meestal) wel iets donkerder dan buiten. Springen de lampen dan niet al snel aan?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
Ik heb bewust voor deze gekozen vanwege zijn Bluetooth functie. Je kan hier ongelofelijk veel mee instellen schijnt. Dus ik laat me verrassen. En ik wil mijn sensor gewoon bij het raam want in mijn auto met een zwarte hemel en alles zwart is het nogal gauw donker :)

WarriorsArrow Autokoplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Bluetooth Upgrade Voor VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle
https://s.click.aliexpress.com/e/ccjM0fjw
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik heb bewust voor deze gekozen vanwege zijn Bluetooth functie. Je kan hier ongelofelijk veel mee instellen schijnt. Dus ik laat me verrassen. En ik wil mijn sensor gewoon bij het raam want in mijn auto met een zwarte hemel en alles zwart is het nogal gauw donker :)

WarriorsArrow Autokoplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Bluetooth Upgrade Voor VW Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle
https://s.click.aliexpress.com/e/ccjM0fjw
Benieuwd naar review van opties :)

Ik wil eigenlijk dat m'n lampen uit zijn met daglicht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
Ik heb de auto ding in kwestie, nogal onzin om te klagen dat “het te donker is in de auto” hij gaat juist te laat aan, vaak heb ik nog de leds aan terwijl het redelijk donker is, en ja zwarte hemel heb ik ja ook een zwarte auto.

+ is veiliger om juist eerder je lichten aan te hebben
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik heb de auto ding in kwestie, nogal onzin om te klagen dat “het te donker is in de auto” hij gaat juist te laat aan, vaak heb ik nog de leds aan terwijl het redelijk donker is, en ja zwarte hemel heb ik ja ook een zwarte auto.

+ is veiliger om juist eerder je lichten aan te hebben
Ja maar dov.. jij hebt alles al.....
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik heb de auto ding in kwestie, nogal onzin om te klagen dat “het te donker is in de auto” hij gaat juist te laat aan, vaak heb ik nog de leds aan terwijl het redelijk donker is, en ja zwarte hemel heb ik ja ook een zwarte auto.

+ is veiliger om juist eerder je lichten aan te hebben

Helemaal mee eens! Heb ook de sensor voor het raam maar de lampen gaan inderdaad pas laat aan. Althans overdag staan de lampen op 70% geloof ik (correct me if I am wrong) en dashboard verlichten uit. Bij flink schemer gaan de lampen pas aan.

Moet nog even de instellingen bekijken misschien kan ik de gevoeligheid aanpassen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Helemaal mee eens! Heb ook de sensor voor het raam maar de lampen gaan inderdaad pas laat aan. Althans overdag staan de lampen op 70% geloof ik (correct me if I am wrong) en dashboard verlichten uit. Bij flink schemer gaan de lampen pas aan.

Moet nog even de instellingen bekijken misschien kan ik de gevoeligheid aanpassen.
Als dit gelukt is kan je het dan laten weten? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan
 
Volkswagen  X  X 
Bij de mijne moet ik de laatste tijd soms even mijn vinger op de sensor leggen omdat hij juist helemaal niet aan gaat. Vreemde is dat als hij dan aan gaat hij wel blijft branden. Zal wel Chinese logica zijn.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!