Tommy144zx
Lid
Hoi hoi allemaal.
Zoals de titel al zegt, ik heb problemen met mijn achteruitrij camera.
Enkele dagen geleden heb ik van een mede lid van hier een achteruitrij camera over kunnen nemen.
Vandaag heb ik de camera exact aangesloten en gemonteerd zoals het moet.
Heb hem zelf met vcds geactiveerd en dat is ook gelukt.
Nou het volgende. Zodra ik hem nou in zijn achteruit zet dan schakelt hij netje over op de camera. Alleen blijft het beeld zwart.
Als ik er nou met de lamp van me telefoon in schijn dan krijg ik gekleurde strepen er op en dan schakels hij terug naar radio.
Als ik de radio dan uitlees op foutcodes krijg ik dat het circuit slecht/onderbroken word.
Wie o wie kan me advies geven?
De signaal draad netjes van het achteruitrijlicht gepakt.
De massa netjes op een massapunt.
De plus netjes vanuit de zekeringenkast gepakt die geschakeld door het contact word.
Heb al gespeeld met de kabel om te kijken voor slecht contact maar dit mocht niet baten. Ook de stekker achter in de radio gecontroleerd en mee gespeelt.
Alsvolgt zie een filmpje.
Zoals de titel al zegt, ik heb problemen met mijn achteruitrij camera.
Enkele dagen geleden heb ik van een mede lid van hier een achteruitrij camera over kunnen nemen.
Vandaag heb ik de camera exact aangesloten en gemonteerd zoals het moet.
Heb hem zelf met vcds geactiveerd en dat is ook gelukt.
Nou het volgende. Zodra ik hem nou in zijn achteruit zet dan schakelt hij netje over op de camera. Alleen blijft het beeld zwart.
Als ik er nou met de lamp van me telefoon in schijn dan krijg ik gekleurde strepen er op en dan schakels hij terug naar radio.
Als ik de radio dan uitlees op foutcodes krijg ik dat het circuit slecht/onderbroken word.
Wie o wie kan me advies geven?
De signaal draad netjes van het achteruitrijlicht gepakt.
De massa netjes op een massapunt.
De plus netjes vanuit de zekeringenkast gepakt die geschakeld door het contact word.
Heb al gespeeld met de kabel om te kijken voor slecht contact maar dit mocht niet baten. Ook de stekker achter in de radio gecontroleerd en mee gespeelt.
Alsvolgt zie een filmpje.
Volkswagen
Polo 6R