Achteruitrij camera beeld storing.

ik zou de verkoper is benaderen. of m gewoon terug geven.!

Verkoper heb ik al meerdere malen gebeld, en ook een sms bericht gestuurd.

Krijg helemaal geen gehoor.
Kan hem idd terug geven maar ik zit dan nog met een gat in de bumper?
Waag nog 5 telefoontjes af over wat dagen verspreid en anders ga ik terug langs.

Al een andere - pool geprobeert mien jung?

- pool rechtstreeks van de accu geprobeerd. Zou niet weten waar er nog een zou moeten zitten??

Alle 3 de kabels rechtstreeks op de accu gezet.
Niks doet het.

Ja heel af en toe komt er net als in het filmpje
Gekleurde strepen over het beeld en dan schiet hij af terug naar radio
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
hey tommy. ga is langs een bedrijf bv cartronics of zoiets die die spullen inbouwen. misschien is je camera stuk!
dan hebben hun zeker een camera voor je! en kan je die misschien installeren! Kost wel weer ff geld maar dan ben je wel van het gezeik af.
en anders gewoon terug sturen. en een andere zoeken. ik vind toch dat je al engelen geduld hebt )) ik had die zooi al direct uit het raam gegooid.
succes verders!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Tommy144zx
hey tommy. ga is langs een bedrijf bv cartronics of zoiets die die spullen inbouwen. misschien is je camera stuk!
dan hebben hun zeker een camera voor je! en kan je die misschien installeren! Kost wel weer ff geld maar dan ben je wel van het gezeik af.
en anders gewoon terug sturen. en een andere zoeken. ik vind toch dat je al engelen geduld hebt )) ik had die zooi al direct uit het raam gegooid.
succes verders!

Dankjewel voor het advies franklin.
Ik ga daar zeker langs om evt te vragen of ze hem daar kunnen testen.
Ik heb het idee dat de vorige eigenaar wist dat hij kapot was. Want op telefoontjes en berichtjes kan hij niet reageren.
Gelukkig heb ik de camera persoonlijk bij hem op gehaald en weet ik wat zijn adres is. De mogelijkheid om het netjes op te lossen heeft hij gekregen. En anders doen we het op mijn manier.

Klote dat het bij mij altijd zo moet lopen...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov en Franklin Golf4TDI
Eindelijk zojuist telefonisch contact gehad met de vorige eigenaar van de camera.

De man vertelde me dat hij bij hem gewerkt heeft.

Maar dat het wel eens kon liggen aan de 26 polige stekker.

Dr zouden 4 kabeltjes moeten zijn die je misschien zou moeten versteken
En het dan wel zou doen.

Iemand hier ideeën over?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Eindelijk zojuist telefonisch contact gehad met de vorige eigenaar van de camera.

De man vertelde me dat hij bij hem gewerkt heeft.

Maar dat het wel eens kon liggen aan de 26 polige stekker.

Dr zouden 4 kabeltjes moeten zijn die je misschien zou moeten versteken
En het dan wel zou doen.

Iemand hier ideeën over?

Dat kan met dat product welke ik eerder had gepost dacht ik.

Maar gezien @dov vertelde dat dit niet zo was, weet ik het ook niet.
 
Volkswagen Polo  9N  1.4 16v 
Eindelijk zojuist telefonisch contact gehad met de vorige eigenaar van de camera.

De man vertelde me dat hij bij hem gewerkt heeft.

Maar dat het wel eens kon liggen aan de 26 polige stekker.

Dr zouden 4 kabeltjes moeten zijn die je misschien zou moeten versteken
En het dan wel zou doen.

Iemand hier ideeën over?
als hij dat denkt laat t m het ook voor je oplossen! laat t m zien. en direct afhandelen. werkt het! dan kan je met een werkende camera naar huis. werkt het niet! bouw je het uit en laat je de spullen bij hem achter. en zou ik me geld terug vragen!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Tommy144zx
als hij dat denkt laat t m het ook voor je oplossen! laat t m zien. en direct afhandelen. werkt het! dan kan je met een werkende camera naar huis. werkt het niet! bouw je het uit en laat je de spullen bij hem achter. en zou ik me geld terug vragen!

Dankje voor het advies. Ga dat idd hem vertellen. Want het lijkt mij kant en klare onzin dat je 4 stekkertje in de 26 polige stekker moet veranderen.
Dus dan zouden alle radios anders zijn?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Hij gaat trouwens niks meer oplossen.
Camera is 100% defect.
Da geld die ik door heb kunnen meten heb ik door gemeten. Die zijn in takt.
Zojuist ook nog even rond gekeken op dit forum. En bij een orginele camera met een 26 polige stekker (die ik heb) zou je geen stekker of andere gekke dingen moeten aanpassen.
Dat zou plug en play moeten zijn. Alleen activeren in vcds. En dat is gebeurd.

Straks maakt hij ook nog meer kapot in me auto dan me lief is. Nee dankje.

Toch bedankt allemaal voor het mee denken!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Hij gaat trouwens niks meer oplossen.
Camera is 100% defect.
Da geld die ik door heb kunnen meten heb ik door gemeten. Die zijn in takt.
Zojuist ook nog even rond gekeken op dit forum. En bij een orginele camera met een 26 polige stekker (die ik heb) zou je geen stekker of andere gekke dingen moeten aanpassen.
Dat zou plug en play moeten zijn. Alleen activeren in vcds. En dat is gebeurd.

Straks maakt hij ook nog meer kapot in me auto dan me lief is. Nee dankje.

Toch bedankt allemaal voor het mee denken!
op wat voor radio had hij m aangesloten?
ik zie namelijk op aliexpress ook de zelfde setjes (denk ik). maar die kunnen alleen op de gele stekker achter in je radio. maar volgens mij hebben wij in nederland geen gele stekker ingang op onze rns radio's. die zijn zwart. en hun geven ook duidelijk aan. dat het alleen werkt met de gele 26 pins connector.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!