1.2 TSI Lekt koelvloeistof - 97000 km

Dat zou mooi zijn hebben ze nu de motor opeens beschadigd? echt zo'n doorsnee consumenten opmerking zonder verstand van zaken.

Pardon? Ik reageerde op dit bericht:

auto zou volgens afspraak vandaag opgehaald worden maar omdat ze weer iets aan de motor kapot hebben gemaakt tijdens de montage, kan ik de auto pas donderdag of vrijdag ophalen. :/

Later stond er pas bij dat ze een pakking kapot gemaakt hebben...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Auto zou dus vandaag of morgen gereed zijn echter vandaag gaat het niet lukken. En aangezien ik morgen niet naar Tilburg kan, kan ik de auto pas zaterdag ophalen. Factuur wordt al wel vandaag of morgen opgestuurd.

Manmanman, heb ondertussen al de helft van de auto in huis qua onderdelen (lederen stuur, bilstein b6 schokdempers, odbeleven kit en andere alishit) maar de auto zelf ontbreekt nog Stick Out Tongue nou maar hopen dat de auto ook echt daadwerkelijk zaterdag klaar is.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Update: zojuist mail gekregen met de mededeling dat de auto gereed is. Tevens factuur gekregen: dealer geeft 5500 euro "korting" exclusief btw, ikzelf moet 2000 neerleggen exc btw (netto dus 2500, maar zit ook longlife onderhoudsbeurt bij, alle filters (interieur en luchtfilter) + remvloeistof verversen.

Heb iets kunnen regelen met werk, dus ik ga nu uit huis om de auto op te halen. Ben benieuwd. Foto's volgen later.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en kawazxr
ja ligt er aan hoe je het bekijkt ja haha ex btw of met btw, hier zijn zoooo vaak misverstanden over... aan de andere kant weet de dealer dat je particulier bent en je dus niks hebt aan een prijs zonder BTW maar goed..
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
2000 euro zonder grote beurt, remvloeistof vervangen en alle filters. Alles bijelkaar dus 2000 + 500. Fotos heb ik, maar die ga ik over 30 min posten.

Al met al zeer netjes afgewikkeld foor van mossel. Echt.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!