Zwabberende wissers

Ik heb op m’n 6r ook de Bosch airotwin a863s, Ik denk al m’n derde setje. Maar vind ze heel snel strepen trekken en gaan niet lang mee. Ben benieuwd er goede alternatieve zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Ik heb op m’n 6r ook de Bosch airotwin a863s, Ik denk al m’n derde setje. Maar vind ze heel snel strepen trekken en gaan niet lang mee. Ben benieuwd er goede alternatieve zijn.
Maar ik heb dan toch liever een streepje met wissen op mijn raam dan dat gepiep en gestuiter op mijn raam wat ik had ik werd enr gek van
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Bij mij heeft de VW dealer hem afgesteld. Heb minder strepen nu en geen lawaai. Was een week geleden. Dus voorlopig..

Ze hebben dit bij mij in maart tijdens de servicebeurt ook gedaan. Helaas gaat het dan enkele maanden goed...
Had wel een betere kwaliteit wissers verwacht van VW
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk 
Die van mij zijn bij de eerste beurt gratis vervangen voor twee nieuwe. Dat was afgelopen januari, tot nu toe is het probleem weggebleven. Ik moest het wel zelf aangeven, de dealer wist nergens van :rolleyes:
haha, ze weten dit wel. ze weten alleen niet hoe ze het moeten oplossen. verkoper zelf van VW heeft het ook. net zoals ze van de piepende remmen weten als je achteruit rijd en zachtjes remt
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Mijn dealer houd zich ook van de domme.
Moet zeggen dat Broekhuis daar sowieso goed in is.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
haha algemeen bekend dit bij VW dealers broekhuis kan ik me nog iets bij voorstellen maar IEDERE VW dealer weet van dit probleem
Broekhuis heeft al moeite met netjes volgens de fabrieksvoorschriften werken, maargoed dat is een verhaal waar ik nog wel is een topic voor maak, beetje offtopic haha. Is en blijft een officiële Volkswagen dealer...
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
Ik had er ook last van na twee keer nieuwe te hebben gehad van de dealer,:weary::weary: maar heb toen deze besteld bij Winparts

Deze ruitenwisser is ongeveer 1cm korter dan die van de dealer en doet het perfect
 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ik had er ook last van na twee keer nieuwe te hebben gehad van de dealer,:weary::weary: maar heb toen deze besteld bij Winparts

Deze ruitenwisser is ongeveer 1cm korter dan die van de dealer en doet het perfect
Nice en hoe lang zitten jouw Bosch ruitenwissers er nu op?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Thanks alleen kan ik deze niet vinden als complete set voor, misschien kijk ik verkeerd. Die link van jou is het maar 1 wisser ipv 2.

sorry was de verkeerde link het is deze link
 
  • Leuk
Waarderingen: RodePoloGTI en Cruz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!