Zwabberende wissers

sinds de aflevering in mei van mn AW heb ik last van zwabberende ruitenwissers. aanvankelijk dacht ik dat de wissers niet in orde waren en zijn vervangen, maar het probleem blijft. de ruiten met van alles gereinigd zelfs gekleid. de ruiten zijn nu super schoon, de eerste veeg bij het inschakelen is prima , maar daarna js het mis, schokkerig en zwabberend gaan ze hen en weer. waardeloos dus.
Vandaag maar weer een afspraak gemaakt met de garage, binnenkort een "sproeitest" we zullen zien en afwachten op het resultaat van de reparatie, wordt vervolgt:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
vandaag bij de dealer geweest, maar natuurlijk niets kunnen vinden, voor mij niet goed onderzocht, dus thuis gekomen en de waterslang op de voorruit en???? zelfde probleem, morgen weer uitgenodigd voor vervolg onderzoek, wordt vervolgt
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Gefilmd!!! Uiteraard ze hebben het niet goed onderzocht dus zijn ze weer aan zet. Om met een goede conclusie en oplossing te komen.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
ook vandaag geen resultaat omdat men er eens over na moet denken, men heeft het idee dat het iets te maken heeft met een coating of poetsmiddel dat nog op de ruit aanwezig is, maar weer een afspraak gemaakt voor nieuwe acties, men wil het ook niet forceren wordt vervolgt:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Inderdaad nu je het zegt. Was je je auto met een waxhoudende shampoo? Ik merkte ook wel eens dat Mn wissers dan wat hakkelig over de ruit gingen nadat ik Mn auto ermee gewassen had. Misschien eens een idee om je ruiten eens goed te ontvetten?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
ja dat wel maar het probleem heb ik al vanaf de oplevering, en ik gebruikte dit ook al voor mn BLUE gt en nooit geen problemen gehad. vandaag toch nog een proefje gedaan in de regen door de linker en rechter wisser afwisselend te laten werken, resultaat : allebei niet goed. wordt vervolgt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Na weer 3 dagen bij de dealer en alles uit de kast is gehaald om mn voorruit vrij te krijgen van de "zg coating" waar men het steeds over heeft en het uitwisselen van de wisser armen enz. is men nu tot de conclusie gekomen dat de ruit dan maar vervangen moet worden. en dat gaat aankomende week gebeuren. dan is er nog een onderdeel niet getest en vervangen, nl: de motor en het mechaniek, wordt vervolgt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Na weer 3 dagen bij de dealer en alles uit de kast is gehaald om mn voorruit vrij te krijgen van de "zg coating" waar men het steeds over heeft en het uitwisselen van de wisser armen enz. is men nu tot de conclusie gekomen dat de ruit dan maar vervangen moet worden. en dat gaat aankomende week gebeuren. dan is er nog een onderdeel niet getest en vervangen, nl: de motor en het mechaniek, wordt vervolgt.

Een nieuwe voorruit......................o_O
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!