Zwabberende wissers

Dus jji zou het accepteren als je 25000 + neertelt en wissertje piept als een malle:oops:

Als je 25k neer kan tellen voor een auto kan je ook 20 euro neerleggen voor een setje wissers;)
Het vermelden bij een onderhoudsbeurt snap ik allemaal, maar tijd vrij maken in je dag om naar de dealer te rijden voor 20 euro kost mij meer dan dat het oplevert...
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
  • Leuk
Waarderingen: nsg
Als ze je elke 3 maanden zelf moet vervangen dan ben je rond de 100€ kwijt per jaar. Zonde van een nieuw afgeleverde auto vanwege een constructie fout door de fabrikant. Goed dat je dit aan hebt gekaart bij je dealer. Alleen jammer dat ze het niet structureel willen oplossen..
willen of kunnen oplossen is wat anders he, tuurlijk willen ze maar als vw niet met een oplossing komt kunnen ze niets
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Of dit kun je proberen:




dit had ik dus ook al voorgesteld..
handige tip: eens kijken bij de wisser die raar doet of deze mooi loodrecht met het rubber tov het raam gaat. desnoods de wisser arm met wat overtuiging en draaitje geven. heeft bij men vorige wagen geholpen. nooit meer gezwabber gehad en wissers gaan veel langer mee. ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Rij deze Polo nu ruim 4 jaar en hij is ruim 7 jaren jong en had een paar dagen geleden ook uit het niets ook opeens zwabberende
ruitenwissers... De ruitenwissers maakte hele onregelmatige bewegingen. Aan de ruitenwisserbladen kan het niet liggen want die
zijn nog vrij recent. Naarmate het harder ging regenen werd het steeds minder erg en ging het op een gegeven moment over. Daarna
geen last meer van gehad tijdens de regen... Hopelijk een eenmalige actie...
 
geen zwabberende wissers hier sinds in de origineel vervangen heb door wissers van continental.;)
juist men vorige set van continental vervangen die op waren door een nieuwe setje.:cool:

Tip: als je de wisser langzaam tegen de vooruit laat komen, kijken of het rubber mooi loodrecht tegenover de ruit staat. zo niet lichtjes de wisser arm bij buigen.
 

Bijlagen

  • tempImagehWmcDX.png
    tempImagehWmcDX.png
    13.2 MB · Weergaven: 17
  • tempImageTSRnIG.png
    tempImageTSRnIG.png
    10.8 MB · Weergaven: 17
  • tempImageQYUsf1.png
    tempImageQYUsf1.png
    11.3 MB · Weergaven: 17
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
geen zwabberende wissers hier sinds in de origineel vervangen heb door wissers van continental.;)
juist men vorige set van continental vervangen die op waren door een nieuwe setje.:cool:

Tip: als je de wisser langzaam tegen de vooruit laat komen, kijken of het rubber mooi loodrecht tegenover de ruit staat. zo niet lichtjes de wisser arm bij buigen.
Hoeveel kilometer en tijd (maanden) zijn ze mee gegaan?
Dat zou denk ik een duidelijker beeld geven van kwaliteit van wissers.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Rubbers in rust drogen sneller uit dan diegene die wat actie zien en in welke context je dit leest, ligt eraan hoe ver je doordenkt ;)
Love the dirty mind. Stick Out Tongue

Maar om een vergelijking te maken is jaar km wel een minimale input.
En denk zelfs zo de foto te zien dat zijn auto ook binnen slaapt.
Allemaal invloeden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
mijn zoefke slaap idd binnen, ;) zalig. maakt iets van verschil maar "zeker" niet doorslag gevend.
zoal sommige al aanhaalden is idd stilstand (weinig gebruik) voor een wisser slechter dan regelmatig gebruik, verharding van het rubber in één bepaalde richting. de wisser af en toe eens ontvetten en proper maken helpt ook iets.
aantal km is niet zo zeer van toepassing maar eigenlijk de levensduur van het rubber zelf alsmede het gebruik er van en de omgeving.

bvb: ikzelf ben vrachtwagenchauffeur en ik moet ongeacht het type wisser zeker ten laste om het jaar deze vervangen op de truck, soms een stuk vroeger.
dit omdat voor minstens de helft van mijn tijd in een stoffige omgeving gewerkt wordt. dus sneller slijten en kapjes er in mat als gevolg lekker meerdere strepen.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!