Yannick's Polo 9n 1.4 16v Comfortline - UPDATE plastidip velgen

Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

ja als ik bij recode kijk, zou er normaal zo'n lijst moeten staan als je op de 1ste regel klik, maar dat heb ik dus niet.. en bij de nieuwste versies wil hij hem niet herkennen... vind het ook maar raar en stom :(
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

ik heb die kabel een jaar geleden via marktplaats nieuw gekocht en kon het toen wel gebruiken met het cd'tje waarop de software stond.
nu heb ik een nieuwe laptop en sindsdien kan ik hem niet meer gebruiken want dan zegt hij dat alles oke is behalve dat hij niet is ingeplugd terwijl het lampje wel brand..
weet jij waar ik nog een goede vandaan kan halen?
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

zeker dat je hem op de goede com poort hebt gezet? dit probleem had ik eerst ook. heb hier ook ff achter moeten zoeken. kijk eens bij je apparaatbeheer en dan bij compoorten, daar zou hij moeten tussen staan. Daar kan je dan ergens bij eigenschappen de poort wijzigen naar com 1,2,3 of 4. (bij mij stond hij eerst op 7 en deze gebruikt vagcom niet.
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Vanwege wat krassen op mijn polo een aantal vragen.
Krassen aanwezig op:
Stootstrip voorbumper (is deze makkelijk zelf te vervangen en zoja hoe is deze gemonteerd)
Linkervoorscherm (hoe deze gemakkelijk te vervangen?)

Bij voorbaad dank!
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Vandaag mijn draagarmrubbers laten vervangen maar nu kraakt het rechts voor nog steeds heel erg als ik met
120 op de snelweg over een hobbel rijd.
Ik weet het nu niet meer, dacht dat het probleem eindelijk was opgelost maar blijkbaar dus niet......
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
dat is zeker een mooi systeem, maar dan krijg je zo'n 'lelijke' omlijsting enzo omdat het geen custom made systemen zijn en dat vind ik jammer.
wat is dat andere alternatief dan volgens jou?
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Aah je wilt echt met die VW achtige knoppen enzo. Die zijn er niet van pioneer oid...
Die 'universele' 2 din sets hebben wel een groter beeldscherm, en hoeft niet altijd lelijk te zijn.
 
img0309m.jpg

Eerst alles goed schoon gemaakt.

img0312vfn.jpg

Na een aantal lagen de kaartjes verwijderen anders trek je het er weer vanaf!

img0316k-1.jpg

Eerste wiel is klaar, vond het wel even handig om het contrast te zien met de standaard kleur van de LM velgen.

img0317u.jpg

En dan het eindresultaat, ik vind het een geslaagd projectje en dat voor zo'n €75.
Er zaten 4 flessen in de doos en de kaartjes om je band te beschermen + een doek.
Ik had op het internet gelezen dat je met 1 bus makkelijk 2 velgen kan doen maar ik heb daar zo mijn twijfels over want ik hield na een laag of 4/5 nog maar een heeeeel klein beetje over.
Dus wil je ook je velgen gaan dippen, zou ik gewoon een set van 4 bestellen (ik heb het besteld bij jero design en was na 2 dagen binnen).

Succes voor de volgende;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!