Yannick's Polo 9n 1.4 16v Comfortline - UPDATE plastidip velgen

Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Sorry ik doe alleen schroefsetjes.....

[resize=640:kd9kwg1x]http://img641.imageshack.us/img641/6728/polow1.jpg[/resize:kd9kwg1x]









pfff vooruit, dit zal een paar cm zijn:

[resize=640:kd9kwg1x]http://img98.imageshack.us/img98/5986/polow2.jpg[/resize:kd9kwg1x]
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

wie kan er in de buurt van zwijndrecht/rotterdam voor een schappelijk prijsje verlagingsveren monteren?
PB maar of stuur hier een berichtje!
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Yannick leuke auto man ivm verlaging zal ik zeker doen ik ga voor mijn apk dat is februari volgend jaar ook opzoek naar nieuwe velgen het liefst Volkswagen Cup velgen of Exors.. maar die zijn nogal moeilijk te vinden.

Succes met je verlaging

p.s de 2de foto die soedje laat zien vind ik wat mooier maar dat is mijn mening ik vind het namelijk niet mooi als er een stukje band onder het scherm weg valt maar dat is mijn smaak :)
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Vandaag mn nieuwe setje xenon 4300 k binnen gekregen van xenonlamp.nl
Setje was zondag avond besteld en vanmiddag in huis, super service!
Omdat ik al xenon had was het alleen even de andere lampen + ballasten aansluiten dus 5 minuutjes werk.
Deze week komt er nog een setje angel eyes binnen maar kon niet wachten de nieuwe xenon er al in te stoppen.

Ps. mijn andere setje van pilot 6000 k staat te koop!
is van november 2010.
€50,- of een aannemelijk bod ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Ja ik weet het maar wilde gewoon even snel dat setje kopen haha..
Ik zal deze week wel ff wat foto's maken en ook resultaat foto's nadat de xenon in de angel eyes worden gebouwd inclusief leds aanpassen!
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

gister mijn angel eyes geplaatst met 4300 k xenon er in.
wat ik achteraf vind tegenvallen is dat er een grote paarse rond het lichtbeeld loopt op de straat.
is dit bij andere ook zo of is dit aan te passen?
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

ik heb een heel klein blauw randje als ik op de muur schijn maar zo met rijden zie je er niks van. Wel heb ik met opstarten dat ze gigantisch blauw ogen maar dat trekt weg na een minuutje.
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Gister lampen af laten stellen bij de garage en gelijk een afspraak gemaakt om de draagarm rubbers te vervangen.
Heb al die tijd (ook zonder angel eyes) rond gereden met compleet verkeerd afgesteld koplampen, heb nu zoveel meer zicht :shock: !
Nu heb ik nog een vraagje, heeft of weet iemand vag com software 409.1 want alleen met die driver kan ik mijn vagcom kabel gebruiken heb ik gelezen..
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Bevallen goed, heb alle lampjes er uit gehaald behalve de binnenste van de rand niet dus heb gewoon 1 geel stadslichtje per lamp
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!