Yannick's Polo 9n 1.4 16v Comfortline - UPDATE plastidip velgen

Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

[resize=600:3cmbb9v7]http://img837.imageshack.us/img837/8430/foto1gts.jpg[/resize:3cmbb9v7]

Foto van het enkele stadslichtje

[resize=600:3cmbb9v7]http://img651.imageshack.us/img651/738/fotoaiv.jpg[/resize:3cmbb9v7]

Foto met 4300 k xenon
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

nee klopt, ik vond het eigenlijk wel vet zo dat zwart haha.
en het misstaat zeker niet i.c.m zwarte grill en bumperroosters en zwart dakraam.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

nou ik had mn lampen blijkbaar altijd fout staan, veel te veel naar beneden omdat ik geen zin had om naar een garage te rijden haha..
nu moest ik vrijdag een afspraak maken om mn draagarm rubbers te vervangen en heb ik gelijk ff mn nieuwe lampen laten stellen maar ik vind de lichtopbrengst zeer redelijk!
natuurlijk is het zonder lensen feller maar vind het voor de overige weggebruikers beter en de looks zijn ook zeer goed met 4300 k. lijkt origineel alleen het kleine paars/blauwe randje aan het lichtbeeld niet maar dat iriteerd me niet meer zo erg als aan het begin toen ze niet goed stonden afgesteld.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Dat paars blauwe randje heb ik niet hoor heb zelf 6000k heb toen de lampen zelg afgesteld ging 3 mtr van de muur staan en zo afgesteld dat de licht niet bij de mede weg gebruikers er last van hebben. Maar wat je zegt zonder lens is de licht opbrengst veel meer. Maar zo is zkr mooier en luxer
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

ja dat had ik dus ook gedaan maar toen ff naar de garage geweest.
was zelf wel benieuwd hoe ze dat nou deden en hij bleef maar aan die stelschroef draaien om het lichtbeeld op het randje te krijgen hoe die moet zijn haha.
eerst had hem zelf maar op zo'n 30 meter staan en nu zie ik ruim 60/70 meter ofzo zonder dat ik mensen verblind.
als ik achter een auto sta kom ik ook niet hoger dan de achterbumper.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

ik wordt trouwens gek dat mijn bijrijders portier dicht blijft totdat ik hem ontgrendel via het knopje.
nu is mijn duits wel redelijk maar welke optie moet ik kiezen om dat uit te schakelen.
dus dat alle 2 de portieren open zijn ook tijdens het rijden.
ik ga ook de auto lock uitzetten, wordt er gek van als ik iemand moet afzetten ofzo haha

STG 46 (Komfortsystem) auswählen
STG Codierung -> Funktion 07

00016 - Zentralverriegelung ohne eFh
00064 - Zentralverriegelung mit 2 eFh (vorn)
00256 - Zentralverriegelung mit 4 eFh (vorn & hinten)

+00 - 2-türig, Einzeltüröffnung
+01 - Gesamtöffnung
+02 - 4-türig
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

- hoezo als je iemand moet afzetten? ze moeten toch gwn 2x aan de hendel trekken? Heb je altijd met anti-carjack.(geloof ik toch) Is bij men schoonouders hun bmw ook.
- Verander je het met recode of met adaption?
- Als je het met recode kunt werken. Kun je dan ff zeggen welke kabel je juist hebt gekocht en welke software je gebruikt?
- en als je toch nog eens in vagcom bezig bent Stick Out Tongue :
Module 46 Byte 01 Bit 4 ZV-Heckklappe Softtouch
(bij een 13 of 19 byte comfortmodule)
of Beim 12 Byte-Stg: STG 46 (Komfortsystem) auswählen -> STG Lange Codierung -> Funktion 07 -> Byte 01 Bit 4 (ZV-Heckklappe Softtouch) -> Häkchen setzen Im Zweifelsfall auch noch beim Byte 02 Bit 3 (ZV-Heckklappe 1-Motoren-statt 2-Motoren-Schloss) verbaut ein Häkchen setzen.

zou je eens kunnen kijken of je dit kan wijzigen in recode Stick Out Tongue
heb namelijk zo'n blauwe ebay kabel en ik krijg maar niks gewijzigd in recode... alleen maar bij adaption en ik wil een automatische achterklep zoals Bas :eek:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!