Yannick's Polo 9n 1.4 16v Comfortline - UPDATE plastidip velgen

Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline *Update, angel eyes P

dankje!
ja ik ga ze ook maar is halen dan, maar Ames is natuurlijk wel aardig duur haha.
ben nu ook aan het kijken om verlagingsveren te halen ivm die 17 inch staat hij hoog op zijn hoeven..

over die stadslichten, daar heb ik bij autocomfort wiite pilot leds in gedaan.
is dezelfde kleur als de xenon zelf, koste geloof ik 18 euro toen.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Yannick zei:
ik heb je toegevoegd!
heb die gozer even een mailtje gestuurd en maar gelijk een bod gedaan haha.
is het erg veel werk dan om ze er in te krijgen?
waar ik trouwens ook last van heb is dat als ik over drempels rij en soms zelfs over de weg dat mijn schokdempers of wat dan ook kraken..
hoe zou ik dit kunnen voorkomen.

ik zit met hetzelfde probleem, en die veren die je wilde via marktplaats die abt die heb ik nu eronder :shock: wat een toeval
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Vandaag na lang overwegen toch maar angel eyes gekocht ivm de xenon. :cool:
Ik vond de 'gele' ringen om de lens echt helemaal niks dus afgewacht tot er ook angel eyes kwamen met 'witte' ringen om de lens en ik heb ze uiteindelijk vanmiddag besteld via http://www.cargoods.nl
5-10 werkdagen zijn ze binnen en zal ik gelijk ff wat foto's maken voor how to. Big Grin

products8317-1.jpg
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

hoe weet jij dat het witte led zijn??? volgens mij zijn ze allemaal gewoon gele Led


zullen zeker mooi zijn geef eens aan als je ze gemonteerd heb of ze goede licht bundel geven
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

heb het nagevraagd!
ze zeiden dat ze wit/lichtblauw zijn en er zitten al stelmotors in, dus daar ook geen gezeik meer mee :)
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Stap ik gisterochtend in mijn auto hoor ik een knal linksvoor.
Schrok me rot en wat ik al verwachte werdt bevestigd toen ze bij de garage gingen kijken: veer afgebroken + druklager ofzo.
Aangezien ik er niet meer mee kan rijden en het hemelvaart is, wordt de polo maandag pas gemaakt..
Wat een klote gevoel om je geliefde auto kwijt te zijn! :evil:
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Ja is idd echt vervelend, maarja ik heb over 3,5 week ook mn APK dus daar wordt gewoon 1 bon van gemaakt.
Nee zijn nog nog binnen, heb gister even contact gezocht.
Hun hadden ze niet op voorraad wat ik van te voren al wist dus moesten ze ze bestellen.
Ze krijgen ze maandag binnen en dan zullen ze ze gelijk naar mij doorsturen dus als ik mn auto terug heb gaan ze er gelijk in Big Grin
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Vanmiddag mn angel eyes in mn polo gezet en heb deze gelijk maar naar mijn eigen smaak gemaakt.
Heb de 'afschuwelijke' ringen uitgeschakeld d.m.v. Stekkertje van de ringen los (blauw-grijs voor de gene die het willen weten)
Nu heb ik alleen het probleem dat de knipperlichten het niet doen, ook al zitten de lampen er in en alle stekkers vast..
Iemand tips?
P.s. Foto's volgen later
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Ja ik vind het maar klote rijden zo zonder knipperlichten en je komt er amper bij! Ik heb ze er wel gewoon goed in gedaan in die staven.
Die kunnen er toch ook maar op 1 manier in door die uitsparingen?
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

Nou ik heb straks met mn nachtdienst even wat uurtjes pauze en dan ga ik is even kijken of ik ze dan aan de praat krijg..
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

druk het stekkertje van je ringen er eens terug op. en ga dan kijken of je blinkers werken. zo niet verder zoeken maar stekkertje laten zitten. Als je blinkers werken haal je dat stekkertje pas weer los. Dan weet je ook zeker dat het daar niet aan ligt
 
Re: Yannick's Polo 9n 1.4 16v highline

ik zit er toch weer aan te denken om mijn auto te gaan verlagen.
aangezien ik vaak nog wat zware spullen mee moet nemen voor me werk wil ik niet verder dan 30 mm gaan, dus gewoon met veren.
zou iemand een photoshop kunnen maken van mijn auto zodat hij een stukje verlaagd is?

alvast bedankt! :)
[resize=500:n89c4foq]http://img233.imageshack.us/img233/6724/img0591w.jpg[/resize:n89c4foq]
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!