Xenon inbouwen

was in tilburg. Volgens mij hebben ze die vraag nog nooit gehad en ben ik de eerste. Anders hadden ze het niet gedaan. En je moet het ook maar net treffen dat de verkoper erin meegaat.

En over aftermarket spul ben ik totaal niet te spreken. En ik wilde ook gewoon de LED DRL :)

Hoop alleen dat het spul ooit nog binnenkomt.
 
Ik heb zojuist de 6000k pilot ingebouwd. Was een klusje van niks! Koop alleen niet de metalen adapters erbij. Die passen voor geen centimeter, de lamp hangt dan nog lichtjes los. Ik heb ze moeten verbuigen om de lamp enigzins vast te hebben.

Eerste reactie overdag: "wat een berg licht". Hoop dat ze een beetje goed in de unit zitten gemonteerd. Vnvd het resultaat bij duisternis...
 
Ik heb geen tegenliggers gehad die seinden. De adapters heb ik. Klote dingen! Ik heb moeten buigen en trekken om ze in model te krijgen. China shit van Pilot! Hierdoor zit de lamp een beetje los maar gelukkig niet scheef. Althans nog niet...
 
@citroene
Ik denk dat dit wel gelijk is hoor aan die van mij. Alleen wordt bij mij de rechterkant meer verlicht.

Moeten de lampen op een bepaalde manier erin gezet worden. Bijvoorbeeld met dat staafje op de lamp omhoog of omlaag?

@graafie
Xenon plaatjes van VW? Heb je een artikelnummer?
 
Het past toch maar op 1 manier? Je klikt de xenonlamp op het (origine) metalen voetje, let op het lipje aan de lampvoet. Dat voetje krijg je maar op 1 manier in de reflector. Volgens mij valt er weinig aan de draaien of om te keren.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!